کاندیدای شاخص اصلاح طلبان بندرماهشهر با دعوت اقشار مختلف مردم برای انتخابات مجلس رسما اعلام آمادگی کرد

خورنا – علیرضا شریفی از حوزه انتخابیه بندرماهشهر، بندرامام، هندیجان و امیدیه کاندیدا میشود.

براساس دعوت جمعی از اصلاح طلبان و معتمدین و شهروندان حوزه انتخابیه ی شهر های ماهشهر،بندر امام،امیدیه،هندیجان و جایزان وسایر شهرها و بخش ها و روستاهاآقای مهندس علیرضا شریفی بعنوان کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رقابت انتخاباتی شرکت نماید .

مهندس علیرضا شریفی روستا زاده ای از شهرستان هندیجان و متولد سال ۱۳۴۰ هستند که تحصیلات ابتدایی را در روستای بزی گذرانده و دوره راهنمایی را در شهرستان امیدیه (نمایندگی بخش آغاجاری) و تحصیلات متوسطه را در شهرهای ماهشهر و بندر امام سپری نمود.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فعالیت در واحد تبلیغات مشترک جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نهضت سواد آموزی و جبهه های جنگ تحمیلی  پرداخت و در سال ۱۳۶۰ وارد مرکز تربیت معلم و به استخدام آموزش و پرورش در آمد و در شهرستانهای ایذه و سپس ماهشهر به تدریس اشتغال داشت.

شریفی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته آموزش ابتدایی؛ مهندسی شیمی با گرایش پتروشیمی و کارشناسی ارشد مدیریت میباشد. دارای سوابق کار در کارشناسی های مختلف آموزش و پرورش از جمله معاونت هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و کارشناس مسول واحدهای ارزشیابی؛بازرسی  پاسخگویی به شکایات و مدارس غیر دولتی استان در دوران اصلاحات بوده است.

همچنین نامبرده سابقه ریاست اداره آموزش و پرورش بندر امام و تدریس در دبیرستانهای بندر امام(ره) را به مدت قریب به ده سال را در کارنامه خود دارد.

از جمله فعالیتهای سیاسی ایشان حضور در ستادهای انتخاباتی نیروهای اصلاح طلب در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و نیز مسول ستاد انتخاباتی آقای سید محمد خاتمی در دوم خرداد ۷۶؛ مسول ستاد میر حسین موسوی در سال ۸۸و از حامیان و همراهان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خرداد۹۲ را میتوان ذکر کرد.

در حال حاضر جناب آقای مهندس شریفی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان ؛ عضو شورای هماهنگی مجمع اصلاح طلبان خوزستان و عضو شورای مشورتی توسعه استان خوزستان میباشند.

شریفی با استراتژی هر شهروند یک ستاد پا به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی گذاشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس کبوتر تهران
  • امید ایا جبهه اصلاح طلب ایشان را تایید نموده است چون تا جایی که مطلع هستم این جبهه فرد دیگری بجز شریفی را در نظر دارد
  • اکبری تا الان مهندس جشنی بیشترین طرفداران را دارد و گزینه اول است
  • ناشناس سلام. این دوره همه مردم ماهشهر هوشیار هستن و نیازی به کاندیدای غیر بومی ندارند
  • ناشناس رای ما حاج خلیل حیات مقدم