جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در رامشیر برگزار شد

خورنا – فرماندار رامشیر گفت: نهادهای فرهنگی از فرصت ماه رمضان برای آگاه سازی مردم در امر مبارزه با مواد مخدر، نهایت بهره را ببرند.

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامشیر پیش از ظهر امروز (دوشنبه)با حضور فرماندار و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر، فرماندار در این جلسه به اهمیت نقش کمیته های فرهنگی،پیشگیری و در مان اشاره نمود و اظهار داشت :برای بدست آوردن نتایج مطلوب در امر مبارزه با مواد مخدر کمیته های مذکور باید  با جدیت برنامه های پیش بینی شده را اجرا نمایند.

سعید فیوضی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر تاکید نمود: نهادهای فرهنگی و سازمان های مردم نهاد مربوطه ، از فرصت ماه مبارک رمضان برای آگاه سازی مردم در این راستا، نهایت بهره را ببرند.

وی اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را از اهداف نامگذاری خواند و افزود: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه محسوب شده و موجب رکود اجتماعى در زمینه‌‏هاى مختلف مى‌گـــــردد.

فیوضی با بیان اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه های مختلفی خواهیم داشت تاکید نمود: ادارات در برگزاری برنامه ها تلاش جدی نمایند و با برگزاری کلاس های آموزشی و توزیع بسته های فرهنگی خانواده ها را بیش از پیش با معضل اعتیاد و نحوه پیشگیری از آن آشنا سازند.

گفتنی است هفته مبارزه با مواد مخدر ۲۹ خرداد لغایت ۵ تیر ماه می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *