بندرماهشهر گرانترین شهر استان خوزستان است

آمنه محتشمی – خورنا -رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بندرماهشهر گفت: بندرماهشهر گرانترین شهر استان خوزستان است.

پارسایی، رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا شهرستان ماهشهر را گرانترین شهرستان استان خوزستان برشمرد ودر ادامه گفتگو به ارائه راه حل هایی در این خصوص پرداخت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی پس از برشمردن ماهشهر به عنوان گرانترین شهر استان بیان کرد:پس از بررسی های کارشناسانه ای که انجام شده مشخص شده است،بیشترین عاملی که باعث تشدید این موضوع و نارضایتی شهروندان شده است،تآمین مایحتاج مجتمع های پتروشیمی از شهرستان بوده که بدون توجه به نرخ معین شده اقدام به خرید نموده و باعث افزایش انگیزه گرانفروشان در اقدام به این عمل نموده است.

پارسایی در ادامه خاطرنشان کرد:کنترل گرانفروشی و برخورد با متخلفین این امر در شهرستان تا به حال رضایت بخش نبوده ومستلزم نظارت بیشتری از سوی گشت مشترک شهرستان که شامل شبکه بهداشت و درمان،اتاق اصناف،دامپزشکی،اداره صنعت،معدن و تجارت و همچنین اداره تعزیرات می باشداز این رو از تمامی ادارات مربوطه تقاضا دارم با همکاری یکدیگر به این مشکل طاقت فرسای شهروندان رسیدگی و توجه بیشتری نمایند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ماهشهر از اضافه شدن یک بخش دیگر به وظایف این اداره خبر داد و گفت:این اداره پس از دریافت شکایات از تخلفات درمانی، بهداشتی(پزشکان،مراکز درمانی،داروخانه ها)از سوی مردم اقدام به رسیدگی به این تخلفات نموده و پس ز ارجاع به شبکه بهداشت و درمان آبادان و یا اهواز بر اساس کمیسون ماده ۱۱با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی همچنین افزود:تا به حال در سطح شهرستان های ماهشهر و امیدیه به ۱۰ پرونده پزشک متخلف که شامل پزشک زنان،بیهوشی و عمومی بوده رسیدگی شده است.

پارسایی آمادگی خود را در همکاری با شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر در خصوص رسیدگی به تخلفات داروخانه های شهرستان اعلام نمود و گفت:اداره تعزیرات حکومت شهرستان آمادگی هر گونه همکاری با شبکه بهداشت ودرمان را دارا بوده و به هرگونه تخلف در این زمینه رسیدگی خواهد شد.

رئیس اداره تغزیرات حکومتی در این گفتگو از آمار وصولی های این اداره در سال۹۳ و سه ماهه اول سال ۹۴اشاره نمود.

وی گفت: جمع وصولی های یکساله اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ماهشهر بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال و همچنین جمع وصولی های سه ماهه اول سال ۹۴ بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال میباشد.

پارسایی در پایان گفتگو با خبرنگار خورنا از فرمانداری شهرستان و همچنین فرماندهی نیروی انتظامی ماهشهر تقدیر و تشکر نمود وادامه داد:تا به حال همکاری بسیار خوبی از سوی این دو نهاد با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان صورت گرفته که باعث اجرایی شدن به موقع و مناسب حکم ها بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری قدیمی بازهم جای شکر باقیست که بالاخره متوجه شدید. جای سواله که واقعا نمیتوانید جلوی گرانفروشها رو بگیرید؟ البته من پیشنهاد میکنم که حتما اجاره بها مغازه ها هم کنترل بشود. وقتی مغازه دار سه برابر اجاره میدهد پس مجبور میباشد که چهاربرابر هم جنس را گرانتر به فروش برساند. حالا صدتا مالیات و عوارض و برق سه برابر و بقیه هم بماند.
  • مهندس ابراهیمی با سلام و احترام - جناب آقای پارسا ! گرانفروشی در شهرستان ماهشهر ناشی از ضعف کمیسیون نظارت اصناف و عدم انجام وظائف مقرر در قانون نظام صنفی است زیرا صنایع پتروشیمی خریدهای خود را در خارج از شهرستان ماهشهر انجام می دهند نه درماهشهر . انتظار داریم کارشناسان حضرتعالی بیشتر بررسی نمایند .
  • حسن باسلام و احترام - جناب آقای پارسا ! حضرتعالی عضو کمیسیون نظارت اصناف شهرستان ماهشهر هستید . این کمیسیون وظائف مشخصی دارد ، آیا بهتر نیست به جای اعلام گرانفروشی به وظائف خود در کمیسیون عمل بفرمائید ؟
  • محمد چشم تمام مسولین شهر سفید