مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان شایعه حضورش در انتخابات را تکذیب کرد

خورنا – مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با قاطعیت از عدم حضور خود در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمد تقی زاده با اشاره به اینکه در مدت اخیر گمانه زنی های فراوانی برای حضور اینجانب در انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، عنوان کرد: من نیز این بحث ها و شایعات را شنیده ایم ولی اعتقاد دارم شرایط آموزش و پرورش خوزستان به گونه ای است که کار کردن در آن هم اکنون ارزش بسیار بالایی دارد.

وی افزود: جایگاه نمایندگی مجلس برای من بسیار مقدس و محترم است و همانگونه که مردم نیز می دانند تاکنون دو بار برای حضور در انتخابات پیشقدم شده ام ولی اکنون در شرایطی قرار دارم که شبانه روز برای ارتقای سطح آموزش و پرورش خوزستان تلاش می کنم و می خواهم در این راه شاهد موفقیت باشم.

تقی زاده عنوان کرد: در مدت اخیر بسیاری از افراد از جمله سران عشایر، فرهنگیان، نخبگان و برخی چهره های سیاسی از من برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند ولی با احترامی که به نظر این افراد دارم؛ اعلام می کنم که قصد نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارم و شایعات اخیر در خصوص حضورم در انتخابات را با قاطعیت تکذیب می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: برای همه افرادی که قصد حضور در انتخابات را دارند آرزوی موفقیت می کنم و از عموم مردم و فرهنگیان دعوت می کنم که با حضور خود در عرصه انتخابات و تبلغیات، حماسه ای دیگر برای این کشور رقم بزنند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *