امام جمعه لالی:

انگار شهرستان لالی نماینده ندارد/پس از وقوع سیل در لالی نماینده شهر یکبار برای دلداری مردم نیامد/به داد لالی برسید

خورنا – امام جمه لالی گفت:انگار شهرستان لالی جزء خوزستان نیست و انگار این شهرستان نماینده ندارد .

به گزارش خورنا به نقل از لالی نیوز،حجت الاسلام علوی اصل  امام جمعه شهرستان لالی در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در تذکری به مسئولان این حوزه اظهار داشت : در دیدارهایی که با مدیر کل جهاد کشاورزی استان خوزستان داشتیم هشدار داده ایم که بعد از جریان سیل در لالی  هنوز هیچ  کار جدی در حوزه کشاورزی انجام نگرفته خیلی از باغداران و زمین های کشاورزی فلج شده اند، باید به داد لالی برسید

حجت الاسلام والمسلمین علوی اصل در ادامه تصریح کرد : انگار شهرستان لالی جزء خوزستان نیست و انگار این شهرستان نماینده ندارد .

خطیب جمعه لالی تاکید کرد : کسی که نماینده مسجدسلیمان ، اندیکا ، هفتکل و لالی است باید با اولویت بندی در کار برنامه ریزی کند تا به همه حوزه ها برسد .

علوی اصل ادامه داد : اگر چه وظیفه اصلی نماینده حضور در مجلس و بحث قانونگذاری است اما یک بخش از مسئولیت نماینده نظارت بر کار مدیران منطقه و پیگیری مسائل ، جذب اعتبارات لازم و دفاع از حقوق مردم است که باید جدی گرفته شوند .

امام جمعه شهرستان لالی اظهارداشت: خدا نیامرزد آنهایی را که در آینده در انتخابات بر اساس قوم و طایفه به کسی رای دهند چرا که باید رای برای رضای خدا داده شود در غیر این صورت دود آن به چشم مردم منطقه می رود و جور آن را باید افراد مستضعف بکشند چرا که افرادی که اوضاع اقتصادی مناسبی داشته و درد مردم را نمی دانند حق ندارند کسی را علم کرده و با تبلیغات نادرست کاری کنند که به این جا کشیده شود ، ما انتظار داریم که انشا الله در آینده نسبت به شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی به کسی رای بدهید که برای خدا کار کند .

حجت الاسلام علوی اصل تاکید کرد :چنان چه افرادی غیر خدایی انتخاب شوند قطعا حب جاه و مقام آن ها را کور و کر می کند و نه می توانند درست ببینند و نمی توانند درست بفهمند .

خطیب جمعه شهرستان لالی در انتها تصریح کرد : از زمانی که در منطقه سیل آمد و چندین جلسه ستاد بحران استان و شهرستان تشکیل شد تاکنون یک دفعه نشد که نماینده محترم بیاید و حداقل از تریبون نماز جمعه مردم را دلداری داده و توجیه کند که قضیه از چه قرار است و ما چه کارهایی کرده ایم تا در بین مردم ایجاد بدبینی نکند.