شهردار آبادان استعفا داد

خورنا – رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان گفت: شهردار آبادان دقایقی پیش استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر کرد.

خلیل جنامی اظهار کرد: محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان دقایقی پیش استفای خود را به شورای اسلامی این شهر ارسال کرد.
وی افزود: شهردار آبادان در افتتاح زمین چمن مصنوعی سلیچ شرقی در حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورا و اهالی این منطقه عدم کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بود. حتی در جلسه انتخاب شهردار نیز گفته بود که قصد کاندیداتوری را ندارد ولی هزینه های چند صد میلیون تومانی بنرهای سطح شهر و صفحات اول برخی از نشریات حکایت دیگری داشت.
وی با بیان اینکه شهردار آبادان ابتدا باید لیستی از طلبکاران را به شورای اسلامی این شهر ارائه کند، اضافه کرد: باید میزان طلب پیمانکاران، سازمان های شهرداری و بیمه تامین اجتماعی مشخص شود.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: چنانچه شهردار آبادان عملکرد مطلوبی داشته است چرا دوستانی که وی را انتخاب کردند اجازه می دهند کار اجرایی شهر را ترک کند؟
وی تصریح کرد: به طور حتم طی روزهای آینده سرپرست شایسته ای را انتخاب می کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فضول با سلام می گم عجب منفعتی داره(اشتباه برداشت نکنید از لحاظ معنوی واخروی وخدمت رسانی ) این نمایندگی مجلس در ابادان وخرمشهر که از قایم مقام سازمان منطقه ازاد که مقام ارشد منطقه است گرفته تا شهردار نمونه خوزستان و معاون سیاسی فرماندار ویژهتا رییس بهزیستی ........غیره همه استعفا داده اند جهت کاندیداتوری راستی می گم با این همه مدیرا ن خدمتگذار مستعفی چرا نا ابادترین و ناخرمترین شهرهای کشور واستان این دو شهرند اصلا به ما چه از قدیم گفتن از این بشر دو پا هرچی بگی برمیاد
    • محمد :))