ترفند خانم معلم برای ایجاد رابطه نامشروع با پسران

خورنا – معلم یک موسسه راهنمایی در جنوب کالیفرنیا به اتهام سوء استفاده غیر اخلاقی و تعرض جنسی دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، “سام میشل هانس” معلم مقطع راهنمایی در ارتباط با سوء استفاده و تعرض جنسی در حالی دستگیر شد که هویتش در یک مراسم گرامیداشت موسسه راهنمایی در صدمین سالگرد تاسیس در مقابل دیگر مدیران و مسئولین این مدرسه فاش شد.

بنابراین گزارش در این گرامیداشت که با حضور مسئولین مدرسه راهنمایی و معاون آموزشی برگزار شد، حین تقدیر از میز معلم  بعنوان “معلم نمونه ” هویت اصلی “سام میشل هانس” بعنوان معلم متجاوز فاش شد.

بعد از آنکه نام “سام میشل” به عنوان معلم نمونه برای دریافت “لوح تقدیر” خوانده شده،‌ خانواده‌هایی با اعتراض به این حکم وی را مجرم جنسی مورد خطاب قرار دادند.

در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه در دفتر ریوساید مطرح شد “سام میشل” پس از شکایت چند تن از والدین دانش‌آموزان با حکم قضائی به اتهام تعرض و سوءاستفاده جنسی از دانش آموزان خود که زیر سن قانونی بودند، دستگیر شد.

تلاش‌های وکیل هانس برای بی‌گناه جلوه دادن موکل خود، بی‌نتیجه‌ ماند و در نهایت وی بصورت موقت بازداشت و از حضور در فضای آموزشی ممنوع شد.

وی قربانیان خود را پس از انتخاب به دریافت نمره قبولی وعده می داد. در طول دوره تحقیقات سه روزه پلیس قربانیان متعدد زیر سن ۱۸ سال شناسایی شده است.

همچنین وی می ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳، ۲ فقره جرم جنسی آشکار را با شاگردان خود در کلاس درس داشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *