شهردار جدید رامشیر منصوب شد

خورنا – با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان مراسم تودیع و  معارفه شهردار رامشیر برگزار و خلف نیسی رسماشهردار رامشیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامشیر ظهر امروز (دوشنبه ۱۸/۳/۹۴)  مراسم تودیع و معارفه شهردار رامشیر با حضور پیمان کاظمی نژاد مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان ، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر رامشیر ، مسئولین و مدیران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سعید فیوضی فرماندار رامشیر در این مراسم  ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان از زحمات محمد مجیدی سرپرست شهرداری تشکر نمود واظهار داشت: با توجه به اینکه شهر رامشیر با کمبود های فراوانی مواجه است  برای اینکه خدمت رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه شود می بایست شهرداری با مدیریت خوب  و کار مضاعف رضایت شهروندان را بدست آورد.

وی بر تامین منافع شهروندان،داشتن تعامل با مسئولین محلی و هماهنگی با مدیران شهرستان در جهت حل مشکلات تاکید نمود.

در ادامه مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت:با توجه به تاکید استاندار محترم در خصوص اجرای نهضت فضای سبز و آسفالت خیابانها ، گروهی مسئول بررسی و مطالعه جهت اجرای این طرح در رامشیرشدند.

پیمان کاظمی نژاد با اشاره به نامگذاری سال ۹۴از سوی مقام معظم رهبری به <<دولت و ملت ،همدلی و هم زبانی >>تاکید نمود:مردم همیشه با حضور در صحنه های مختلف نشان دادند که طرفدار نظام و ولایت فقیه هستند و این مسئولان و مدیران هستند که می بایست با کار و خدمت مضاعف باعث تحقق این شعار شوند.

کاظمی نژاد افزود:با توجه به کمبود اعتبارت، شهرداری مو فق خواهد شد که بتواند با استفاده از استعداد موجود در منطقه تمام تلاش خود را در جهت مدیریت درآمد قرار بدهد.

در پایان حکم انتصاب شهردار جدیدرامشیر توسط مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری قرائت و خلف نیسی رسما شهردار رامشیر شد.