طرح توسعه ظرفیت پذیرش اورژانس تنها بیمارستان دولتی سطح شهرستان بندرماهشهر

خورنا – ظرفیت پذیرش بستری بیماران در اورژانس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر از ۱۰ تخت به بیش از ۲۰ تخت افزایش می یابد.

بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر تنها بیمارستان دولتی موجود که شهرستان ماهشهر و حومه را پوشش می دهد و باتوجه به آمار بسیار بالای مراجعات به بخش اورژانس و وجود موارد اورژانسی فراوان در بیمارستان ضرورت ایجاب می کند که اورژانس بیمارستان معرفی از ۱۰ تخت به بیش از ۲۰ تخت گسترش یابد.

دکتر علیرضا قدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ماهشهر با در رأس قرار دادن این پروژه در برنامه اجرایی خود، توجه ویژه ای به آن داشتند. در پی مکاتبات فراوان و تلاشهای بسیار زیاد با وزارت بهداشت کشور در این خصوص سرانجام به کسب مجوز و دریافت تأمین اعتبار ۸۹۰ میلیون تومان از وزارت بهداشت و نقشه اورژانس جدید باتوجه به تازه ترین استانداردهای موجود و ظرفیتهای اقلیمی منطقه شدند که اولین و بزرگترین گام برای به اجرا رسیدن این پروژه برداشته شد. با این کار علاوه بر ایجاد فضای مناسب برای بیماران بستری، رسیدگی بهتر و سریعتر پرسنل در خدمات رسانی درمانی، بالا بردن رضایت مراجعه کنندگان، پاسخگو بودن به کمبودهای موجود در پذیرش بیماران در سطح شهرستان و حومه، قرار دادن وسایل و امکانات درمانی بیشتر در مکان های مناسب جهت وارد عمل شدن کادر پزشکی در صورت ضرورت در کمترین مدت زمان ممکن.

دکتر علیرضا قدری از آغاز این کار تا یکماه آینده خبر دادند که انشاءا… تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. دکتر قدری از نظارت جدی خود در این پروژه و برخورد با هرگونه کوتاهی و کم کاری در انجام وظایف محوله بیان کردند. در ادامه صحبتهای دکتر قدری که بیمارستان حاجیه نرگس معرفی از جمله بیمارستانهایی می باشد که دارای ظرفیتهای بسیار بالا و قابل پیشرفت می باشد و انشاء ا… در آینده نه چندان دور شاهد تغییرات اساسی و بزرگی در خدمات رسانی به بیماران با تجهیز بیمارستان به جدیدترین دستگاه ها و امکانات سطح کشور، نظارت گسترده شبانه روزی بر کار پزشکان در راستای ارائه خدمات بهینه به بیماران در انجام وظیفه و جلوگیری از اعزامهای بی مورد به استان تأکید نمودند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *