اعلام ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکز خوزستان در ماه مبارک رمضان

خورنا – مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، ویژه برنامه‌های شبکه استانی در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

مسلم رحیمی  با بیان اینکه این شبکه استانی از ۲۳، این ماه به استقبال ماه مبارک خواهد رفت، اظهار کرد: امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه‌های متعددی با موضوعات مختلفی همچون آداب و رسوم مردم خوزستان، ارتباط با ائمه جماعات و انعکاس برنامه‌های شهرستان‌ها در زمینه ماه مبارک رمضان برای مخاطبان این شبکه تولید و پخش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه انعکاس آمادگی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان و به تصویر کشیدن حال و هوای استان در شرف ورود به این ماه مبارک از جمله برنامه‌های این شبکه استانی است، تصریح کرد: برنامه‌های سحر رادیو و تلویزیون به صورت زنده طراحی شده است، همچنین برنامه‌های افطاری به صورت زنده و به دو زبان عربی و فارسی برای مخاطبان پخش می‌شود.
رحیمی در ادامه از تولید و پخش جمع خوانی قرآن کریم در تمامی مراکز شهرستان‌ها به صورت زنده برای شهروندان خوزستانی خبر داد و افزود: یکی از کارهای جدید امسال صدا و سیمای مرکز خوزستان در ماه مبارک رمضان تولید و پخش برنامه زنده سیمای قرآنی هر شهرستان با مشارکت فرمانداران و ائمه جماعات شهرستان‌ها به مدت ۹۰ دقیقه  برای شهروندان خوزستانی است.
مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز خوزستان، همچنین از تهیه و تولید مستند علما و مفاخر استان خوزستان که در قید حیات نیستند؛ خبر داد و افزود: این مستندها در سحر ماه مبارک رمضان برای شهروندان استان پخش می‌شود.
رحیمی در ادامه از پخش زنده شب‌های احیا و راهپیمای روز جهانی قدس از شبکه استانی خبر داد و تاکید کرد: توجه ویژه به روزه روز اولی‌ها و مشاغل سخت در دستور کار است.
این مقام مسئول در پایان گفت: همچنین برنامه‌هایی با موضوعاتی همچون توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در ماه مبارک رمضان، احکام بازار، تجارت و ضروریات احکام در این ماه مبارک نیز برای مخاطبان شبکه استانی تولید و پخش می‌شود.