بازدید فرماندار رامشیر از اداره آب و فاضلاب روستایی

خورنا – به منظور بررسی و رفع مشکلات پروژه آبرسانی شاوه ها فرماندار رامشیر از اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خورناریال به منظور بررسی و رفع مشکلات پروژه آبرسانی شاوه ها فرماندار از اداره آب و فاضلاب روستایی بازدید و از نزدیک در جریان و نحوه فعالیت های این  پروژه قرار گرفت .

سعید فیوضی در حاشیه این بازدید اظهار داشت::علیرغم تلاشهای زیاد دولت در حوزه آب و فاضلاب روستایی ،باز هم باید تلاش بیشتری در این راستا  جهت تامین اعتبار به روستاهایی که با مشکل بی آبی و کم آبی مواجهند صورت پذیرد .

وی کاهش فشار آب از طرف شرکت بهره برداری ،تولید و انتقال آب جنوب شرق خوزستان و فرسودگی خطوط انتقال آب را عامل اصلی کم آبی و قطعی مکرر آب دانست.

در همین راستا علی شریفی رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی شهرستان رامشیر نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور فرماندار در محل اداره گزارشی از وضعیت مصرف آب، وصولی مطالبات و مشکلات پیش روی اداره در سالهای اخیر ارائه نمود.

شریفی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به شاوه ها بیست درصد پیشرفت فیزیکی داشته اظهار داشت :فاز اول این پروژه به طول چهار و نیم  کیلومتر می باشد که یک و نیم کیلومتر آن لوله گذاری شده است و متاسفانه مابقی آن به دلیل عدم تخصیص اعتبار متوقف شده است.

وی گفت :با توجه به اینکه ۲۰روستای شاوه با مشکل تامین آب روبه رو هستند در صورت تخصیص اعتبار و تکمیل این پروژه مشکل چند ساله ساکنان این روستاها حل می شود.

در خاتمه بازدید فرماندار رامشیر  بر حل  مشکلات  آبرسانی به روستاهای مذکور  از طریق اداره کل آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان  در جهت تخصیص اعتبارات لازم و همچنین همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون  در جهت تامین  آب روستاها از طریق تامین تانکر حمل آب و همچنین  لوله های آب مربوط به شرکت نفت که در مجاورت این روستاها قرار دارند تاکید نمود.