حضور مدیرکل بنیاد شهید در مرکز سامد استانداری

خورنا – مهندس حاجی زاده از دیدار رییس بنیاد شهید و امورایثارگران استان در مرکز سامد خبر داد وگفت : رسیدگی به خانواده های معظم شهداء ،ایثارگران و آزادگان سرافراز و اجاد بستر مناسب برای پاسخگویی به آنان اولویت کاری این مرکز خواهد بود.

به گزارش خورنا از اهواز، مدیر مرکز سامد با مثبت تلقی کردن همکاری های ایجاد شده ما بین مرکز سامد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از همکاری های همه جانبه آقای فرجیان رییس بنیادشهید و همکاران ایشان در پاسخگویی به مردم و پیگیری حل مشکلات آنان تشکر نمود.

عبدالرضا فرجیان در گفتگو با پایگاه خبری استانداری با عنوان این مطلب که اعطاء تسهیلات به جانبازان ۵ و ۱۰ درصد نیز تعلق می گیرد، بیان کرد: بحمدالله امسال، تسهیلات مسکن با اولویت های موجود در قانون به این عزیزان اعطاء می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در خصوص بیمه خدمات درمانی ایثارگران شاغل در دستگاه های دولتی گفت: از امسال خدمات درمانی به خود دستگاه مربوطه باز می گردد و خدمات رسانی از طریق بنیاد قطع می شود.

فرجیان با اشاره به قانون خدمت رسانی به ایثارگران، مصوب در هیات دولت گفت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون بالغ بر ۷۸ درصد آیین نامه های اجرایی این قانون ابلاغ و در حال اجرا می باشد.