رئیس شورای بندرماهشهر: مردم و بزرگان شهر همواره یار و راهنمای مسیر راهمان باشند

مهندس سلطانی ریاست محترم شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در پاسخ به سوال خبرنگار ما که چه اهرمی موجب شده که در این هوای گرم و سوزان مسئولین در مناطق مختلف مرکزی و حاشیه شهر به بازدید بپرداند گفت : امانت بزرگترین اهرم است که در انسان عشق ایجاد می کند. بنده بعنوان فرزند مردم که با اعتماد و رای آنها اکنون بعنوان خدمت گزارشان به همراه دیگر همکاران شورای اسلامی شهرستان فعالیت می کنیم در اصل امانت دار آرا و اعتماد آن بزرگواران هستیم.

سلطانی بیان کرد: ضمنا هر شهروندی که دراین شهر زندگی می کند چه آن دسته که ما را به خدمت گمارده اند و چه آن دسته که حتی در انتخاب شوراها نقشی نداشته اند ولی نعمت های ما بحساب می آیند و عشق به این عزیزان و عشق به شهرستان و کشور و عشق به خدمت در زیر لوای ولایت مطلقه فقیه موجب میشود که ما در گرما و سرما و تحت هر شرایطی برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان روزبه روز از آمادگی بیشتر با روحیه بالا برخوردار باشیم اما همچنان که جناب شهردار گفت، انتظار میرود مردم و بزرگان شهر همواره یار و راهنمای مسیر راهمان باشند.

در طول بازدید از پنج نقطه شهرستان و حاشیه بازدید بعمل آمد که در چندین منطقه در دیدارهای مردم با شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر به بحث و بررسی مشکلات پرداختند.

همچنین در پایان شهردار و رئیس شورا و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر از حضور خبرنگار خورنا در این بازدید قدردانی کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *