ابلاغ استاندار در خصوص انتخاب افراد متخصص بومی در انتصاب‌ها

خورنا -استاندار خوزستان گفت: یکی از مولفه‌های اساسی در انتخاب مدیران در استان، گزینش افراد متخصص بومی است.

عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: هر مسئول با انجام صحیح وظایف خود می‌تواند منشا خیر و برکت باشد که یکی از مولفه‌های اساسی در انتخاب مدیران در خوزستان، گزینش افراد متخصص بومی است.

وی اضافه کرد: به طور حتم ابلاغ هر مسئول با هدف خدمت به مردم منطقه صورت می‌گیرد و الزاما هر تغییری نشان از ضعف مدیر سابق ندارد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: تغییر مدیر در یک شهرستان تنها با نگاه عمرانی و تامین امنیت در بخش‌های مختلفی همچون اقتصاد پایدار صورت می‌گیرد و خوشبختانه در این زمان شهرهای مرزی استان دارای امنیت مناسب هستند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنان که شاهد هستیم در برخی مناطق استان، زمین‌های کشاورزی و شهرک‌های اقتصادی مستقر در فاصله بسیار کوتاهی از نقطه مرزی قرار گرفته‌اند.

*فراهم نبودن زیرساخت‌های جاده‌ای در مسیرهای منتهی به مرزهای استان

مقتدایی در ادامه به فراهم نبودن زیرساخت‌های جاده‌ای در مسیرهای منتهی به مرزهای استان گفت: مشکلات موجود در این زمینه باید برطرف شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوان بار و کالاهای موجود در مرزها را به مناطق مختلف کشور صادر کرد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دشت آزادگان هم باید مانند سایر مناطق استان از ظرفیت‌های موجود در بازار عراق استفاده و با این کشور در زمینه‌های مختلفی وارد مراوده اقتصادی شوند.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های قابل سرمایه‌گذاری صحراهای رملی استان اشاره کرد و افزود: طرح‌های اولیه در راستای مناسب‌سازی صحراهای موجود به منظور گسترش فعالیت‌های گردشگری انجام گرفته و امیدوار هستیم تا پایان سال جاری این مسئله به سرانجام برسد.

مقتدایی در پایان، احداث و توسعه پایانه‌های مرزی را یکی از عوامل بسیار مهم در توسعه شهرستان‌های استان برشمرد و گفت: نظم‌دهی اعزام زائران حسینی به کشور عراق و همچنین توسعه خدمات ارائه شده در مرزهای استان در حال پیگیری است.