لزوم تعامل شرکت نفت و گاز مارون با مسئولان شهرستان رامهرمز

خورنا -فرماندار رامهرمز خواستار تعامل شرکت نفت و گاز مارون با مسئولان این شهرستان شد.

مصطفی سمالی اظهار کرد: با وجود اینکه رامهرمز یکی از قطب‌های مطرح کشاورزی استان است اما متاسفانه یک هکتار زمین به صورت مدرن در حوزه کشاورزی در این منطقه نداریم و هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه صنایع سنگین نیز در این شهرستان از گذشته تا کنون هیچ کاری صورت نگرفته و باعث عقب افتادگی از سایر شهرهای همجوار شده است.

فرماندار رامهرمز با توجه به وجود حوزه‌های نفت و گاز فراوان و عمده مشکلات امنیتی شهرستان در این حوزه تصریح کرد: متاسفانه شرکت نفت و گاز مارون هیچگونه همکاری و مساعدت به این شهرستان نمی‌کند و این یکی از معضلات مهم رامهرمز است که اگر به آن توجه نشود ممکن است در سال‌های آتی به بحران تبدیل شود.

سمالی افزود: کار و اشتغال و سرمایه گذاری نیز از دیگر موضوعات حاد در این شهرستان است که متاسفانه از گذشته تاکنون کار خاصی صورت نگرفته و نیاز به جذب سرمایه‌گذار داریم.

وی در پایان، ضمن انتقاد به شرکت گاز استان خوزستان در عدم تقسیط بدهی جایگاه سوخت سی.ان.جی شهرستان گفت: در صورتی که این مشکل از سوی شرکت گاز استان حل نشود دودش به چشم مردم می‌رود، لذا ضروری‌ست که هرچه سریع‌تر با تعامل با شهرداری تکلیف این جایگاه سوخت مشخص شود.