شما به کدامیک از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در شوشتر رای می دهید ؟

خورنا زمان برای کاندیدا به سرعت می گذرد و همه کاندیدا تنها چند ماه دیگر فرصت دارند تا خود را در بین مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه معرفی نمایند .

سرنوشت فعالیت انتخاباتی همه کاندیدا چند ماه دیگر مشخص می شود و از بین همه کاندیدای انتخابات مجلس تنها یک نفر می تواند کرسی نمایندگی مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند را به دست بگیرد .

اخبار رسیده نیز حاکی است که همه کاندیدا فعالیت انتخاباتی خود را در شوشتر و گتوند تشدید نموده اند و کاندیدا به سرعت در حال سبقت گرفتن از یکدیگر برای پیروزی در انتخابات می باشند .

در گزارش زیر مردم با صراحت و شفافیت موضع خود را نسبت به کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس بیان نموده اند .

خبرنگار ما در بخش دوم این گزارش به میان مردم در بازار و سطح شهر رفت و با این پرسش که ” شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ ” گزارش اختصاصی تهیه نموده است که این گزارش تقدیم حضور مردم قرار می گیرد :

آقای بلیوند در پاسخ به پرسش خبرنگار پیک شوشتر که شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ گفت : الان من در شوشتر مشکل اشتغال دارم و متاسفانه بیکار هستم . باید اول ببینم کدام کاندیدای انتخابات می تواند مشکل بیکاری در بین جوانان را حل کند بعد می گویم کاندیدای من چه کسی است .

علی احسانی می گوید : سالها است که شهرهای شوشتر و گتوند پیشرفت قابل قبولی نداشته اند و از نظر عمرانی عقب می باشند . نمایندگان قبلی نتوانستند مشکلات این دو شهر را حل کنند حالا باید بگردیم ببینیم از بین این افرادی که نامزد انتخابات مجلس می شوند کدام بهتر است .

خانم محمودی هم می گوید : به نظر من نباید به نامزدهایی که توان حل مشکلات ما را ندارند رای بدهیم و باید در انتخاب خود بیشتر دقت کنیم .

اسماعیل احمدمحمودی هم گفت : من به کاندیدای پیر و سالخورده رای نمی دهم . بعضی از این کاندیدا بازنشسته هستند و به درد من نمی خورند .

رضا غلامی می گوید : من اصلا به کاندیدایی که دو یا سه دوره است که پشت سر هم کاندیدا می شوند رای نمی دهم چون اینها امتحان خود را به مردم پس داده اند و به خاطر خودشان کاندیدا می شوند نه مردم .

احمد هم می گوید : من می خواهم ازدواج بکنم ولی نه شغلی دارم و نه مسکن . به نظر من مردم باید به کسی رای بدهند که بتواند مشکل بیکاری ، مسکن و ازدواج جوانان را حل کند یعنی برنامه داشته باشد و بگوید چطوری می خواهد این مشکلات را حل بکند .

احسان افشاری به خبرنگار ما می گوید : شوشتر یک شهر تاریخی و جهانی است اما هنوز راه آهن آن مشکل دارد . شوشتر نه فرودگاه دارد و نه حتی آسفالت خوب . چرا نباید از الان به فکر احداث پلهای جدید در شوشتر باشند؟ چرا در شوشتر خیابانهای جدید احداث نمی کنند؟ آیا خود مسئولان این مشکلات را نمی بینند که باید ما مردم شوشتر بگوییم . من فقط به کسی رای می دهم که برنامه داشته و توانمند باشد .

گفتنی است که به علت استقبال مردم از تهیه این گزارشها خبرنگار ما تا پایان روز انتخابات گزارشهای مردمی دیگری نیز با همین موضوع تهیه می نماید و در صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی خورنا منتشر می شود ./

www.peikshushtar.ir