اختصاصی خورنا؛

معاون استاندار در هندیجان: سران طوایف و عشایر مردم را دعوت به «همدلی و همزبانی» کنند

خورنا – وهاب شیرعلی : محسن اورکی در حاشیه همایش بزرگ سران طوایف و عشایر شهرستان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در این منطقه اظهار کرد: وجود بزرگان طوایف از زمان‌های قدیم تا به امروز به‌عنوان کسانی که معروف در سبقت گرفتن در خیرات هستند بسیار ارزشمند و قابل احترام است.
وی افزود: مهم‌ترین خیرات در عصر ما یاد از امام خمینی (ره) و پیروی و تابعیت از فرامین مقام معظم رهبری و پاسداشت از نظام جمهوری اسلامی و اتحاد قومیت‌هاست.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان تصریح کرد: در سالی که ما دو انتخابات بزرگ را در پیش داریم بزرگ‌ترین خیری که بزرگان و سران طوایف و عشایر ما می‌توانند به‌عنوان رهبر و پرچم دار به آن عمل کنند، دعوت به همدلی و همزبانی است.
اورکی خاطرنشان کرد: اوج تبلور و همدلی و همزبانی با مقام معظم رهبری، شرکت حداکثری در انتخابات است زیرا در کانون یک دایره ناامنی‌ها و آشوب‌ها قرار گرفته‌ایم و تنها کسی که تاکنون یار و مددکار ما در تمام صحنه‌ها بوده مردم قدرشناس و ولایتمدار هستند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اهمیت این انتخابات به نسبت سال‌های گذشته بسیار مهم است و هر زمانی که ما توانسته‌ایم با یک حضور با نشاط و رقابتی و حداکثری در انتخابات شرکت کنیم دشمنان را به کرنش واداشته‌ایم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان در پایان تاکید کرد: در شرایط کنونی حضور مردم در انتخابات نقش عمده‌ای را در معادلات دنیا خواهد داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی اگر تطمیعشان کنید همدل وهمزبانتان خواهند شد نگران نباشید .