فرماندار هندیجان: مسئولان باید وحدت و یکپارچگی را بیش از پیش میان مردم ایجاد کنند

خورنا – وهاب شیرعلی : احمد جعفری‌نسب در حاشیه همایش بزرگ سران طوایف و عشایر شهرستان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگارخورنا در این منطقه اظهار کرد: دشمنان از زمان پا گرفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌ویژه طی چند سال اخیر بیشترین تلاش خود را کرده تا بتوانند بین مردم نفوذ کنند و وحدت و یکپارچگی آنان را از بین ببرند.
وی افزود: با توجه به درایت مقام معظم رهبری و هشدارهای به موقع ایشان همیشه این توطئه‌ها نقش بر آب شده و ما وظیفه داریم تا قدر این همدلی را بدانیم.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: امروز ما شاهد جنگ و خونریزی در بعضی از کشورهای منطقه به دست گروه‌هکای داعش و القاعده هستیم و علت به‌وجود آمدن این کشتارها نبود رهبری مقتدر در رأس این نظام‌ها و عدم وجود وحدت و یکپارچگی بین قومیت‌های مختلف این کشورها است.
جعفری‌نسب اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت امام خمینی (ره) و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری تا به امروز از تمام این نعمت‌ها برخوردار بوده و این امر تنها رمز موفقیت نظام است.
وی یادآور شد: امروز ما شاهد بیشترین امنیت در سطح کشور هستیم و با وجود توطئه‌های دشمنان باید این وحدت بیشتر شود که این مهم جز به همت مردم و مسئولان محقق نخواهد شد.