اختصاصی خورنا؛

کارنامه مثبت داوران لیگ حرفه ای بسکتبال کشور

مهدی چاروسایی – خبرنگار ورزشی خورنا: امسال هم در بازی فینال قضاوت خوب داوران باعث رضایت همگان بود ومربیان دوتیم فینالیست هم رضایت کامل از داوری داشتند.

مسابقات لیگ ملی ولیگ حرفه ای به اتمام رسید اما در برگزاری مسابقات امسال نباید از قضاوت مثبت و خوب داوران قافل شد.

قشر زحمتکشی که با کمترین امکانات و دستمزد بیشترین تلاش را در رساندن حق به حقدار را ازخود نشان دادند با وجودیکه گاهی در  حقشان با اظهار نظرهای عجولانه از جانب تیمهای بازنده ناسپاسی شد اما آنان با تعهدی که به کارشان داشتند مصمم و قاطع به انجام وظیفه پرداختند و اکنون که بازیها به انجام رسیده باید یک خسته نباشید جانانه به این عزیزان بگوئیم و برایشان آرزوی سلامت و موفقیت داشته باشیم.

با سابقه حضور موفق داوران ما در مسابقات المپیک و جهانی و درخواست مکرر از داوران ما برای حضور در مسابقات کشورهای حاشیه خلیج فارس و مسابقات جام جهانی و مسابقات بین المللی نشان از بی نیازی بسکتبال ما به دعوت از داوران خارجی دارد و نشان از آینده ای روشن برای داوری ما در بسکتبال است.

امسال هم در بازی فینال قضاوت خوب داوران باعث رضایت همگان بود ومربیان دوتیم فینالیست هم رضایت کامل از داوری داشتن وامیدواریم این روند رو به رشد به همین صورت ادامه داشته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حاجبی پور مجید دلبندم غافل یا قافل؟؟؟؟؟
  • حاجبی پور مجید دلبندم غافل یا قافل؟؟؟؟؟ مسابقات لیگ ملی ولیگ حرفه ای به اتمام رسید اما در برگزاری مسابقات امسال نباید از قضاوت مثبت و خوب داوران قافل شد.
    • محمد خخخخخ :))