اختصاصی خورنا؛

نگاهی گذرا به فصل گذشته لیگ حرفه ای و لیگ ملی بسکتبال کشور

مهدی چاروسایی خبرنگار ورزشی – خورنا؛ بازی های زیبا و موثر بازیکنان خارجی حاضر درلیگ حرفه ای که  برای تیم های خود امتیازات حساسی را به ارمغان آوردند همه را به تحسین وا داشت.

لیگ ملی و حرفه ای که برای نخستین بار در کشور ما رقم خورد حاصل تصمیمات فدراسیون  قبلی بود که پایان خوش آن را با حضور مجددمحمود مشحون در کنار خانواده بزرگ بسکتبال به نظاره نشستیم.

در مورد این لیگ های نوپا در ابتدا نظرات مختلفی ازسوی مربیان وبازیکنان وکارشناسان ارایه  شد که نشان از عدم خوشبینی  داشت اما هر چه به پایان این لیگ ها نزدیک میشدیم نظریات به  خوشبینی و مثمر الثمر بودن این بازیها متمایل شد و بازی زیبا وجذاب پایانی موجب  رضایت اکثر منتقدین گردید. 

بویژه بازی های زیبا و موثر بازیکنان خارجی حاضر درلیگ حرفه ای که  برای تیم های خود امتیازات حساسی را به ارمغان آوردند همه را به تحسین وا داشت.

در این لیگ ها پدیده های رخ نمودند که هم به بسکتبال ما  رونق بخشیدند و هم خودشان  را برخ کشیدند مثل سجاد مشایخی  مهرام، محمد شهریان دانشگاه، بهنام یخچالی پتروشیمی بندرامام، کامیار صادق زاده شهرداری گرگان، باقر قمری نفت آبادان، حسین  شعبانی منتخب ماهشهر، رامین هنرمند پمینا اصفهان، علیرضا مرتضوی ثامن  مشهد، امیررضا شه روش فولاد هفت الماس قزوین،  این پدیده ها حاصل لیگ ملی و لیگ حرفه ای بودند که پایان خوب و مفیدی داشتند.