مقتدایی: وظیفه مدیران خوزستان توجه به پرورش سرمایه‌های شهرستانی است

خورنا – استاندار خوزستان گفت: یکی از وظایف اصلی مدیران استان، توجه به سرمایه‌ها و استعدادهای شهرستانی است.

عبدالحسین مقتدایی صبح امروز در نشست شورای اداری و در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیران، توجه به پرورش سرمایه‌ها و استعدادهای شهرستانی است تا از این طریق بتوان موجبات رشد و توسعه استان را فراهم ساخت.

وی افزود: برای این که منافع استانی و ملی حفظ شود باید امکاناتی را که باعث ایجاد و جلب رضایتمندی مردم می‌شود را تقویت کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به جایگاه ویژه شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان، تصریح کرد: باید بتوانیم از این ظرفیت برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ شهرستان و استان به معرفی فرهنگ مقاومت مردم قهرمان این منطقه و استان بپردازیم.

* همه ورودی‌های استان دچار مشکل هستند

مقتدایی متذکر شد: همه ورودی‌های استان دارای مشکل هستند و باید برای بهسازی و زیباسازی این ورودی‌ها با بهره‌گیری از فرهنگ غنی استان کار اساسی انجام دهیم که این موضوع در دست اقدام است.

به گفته وی، مسئولان باید برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برنامه‌ریزی و از این ظرفیت عظیم برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

* تأکید بر عدم استفاده از امکانات دولتی در انتخابات

مقتدایی با تأکید بر عدم استفاده از امکانات دولتی در انتخابات مجلس در سال جاری،  تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم ،آرام و بانشاط، نشان دهنده شخصیت و فرهنگ بالای مردم این استان است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در بعضی شهرستان‌ها انتخابات با حساسیت‌هایی همراه است لذا ما باید مراعات همه این جوانب را کرده و اجازه دهیم که انتخابات در فضایی آرام انجام شود.

وی گفت: زیبایی انتخابات به این است که ما به عنوان مسئولان حافظ رأی و امانت‌دار آرای آنان باشیم که به طور قطع این گونه خواهد بود.

مقتدایی در پایان، در خصوص بررسی و حل مشکل زمین‌های شهروندان این شهرستان در کمیسیون ماده ۵، احداث آکادمی کشتی و احداث پل «علی کمال» در مسیر جاده اندیمشک به دزفول قول مساعدت داد. 

در این سفر زیرگذر میدان بسیج با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، این زیرگذر به عنوان حلقه اتصال شهرهای اندیمشک، دزفول، اهواز و خرم آباد یکی از مهمترین تقاطع‌های غیر هم‌سطح کشور است که نقش مهمی در ایمن سازی و روان سازی ترافیک دارد.