ستارگان سابق تیم ملی فوتبال ایران در بهبهان

خورنا – یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی برگزار شده در بهبهان بدون شک بازی خیریه بین پیشکسوتان تیم ملی فوتبال ایران وپیشکسوتان فوتبال بهبهان درجهت کمک به کودکان سرطانی شهرستان  بود که باوجود  آنکه از قبل افراد و ارگان های زیادی تمام تلاش خود را برای برگزاری این دیدار گذاشته بودند اما یک نوع بی نظمی و عدم هماهنگی موجب شد این دیدار با حواشی زیادی همراه شود وعلرغم وعده پخش مستقیم این دیدار ازسبکه استانی خوزستان اما این امر میسر نشد.

چرا بازی خیریه ستارگان تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوتان بهبهانن پخش نشد؟!

منوچهر وصلتی سرپرست اداره ورزش و جوانان بهبهان در گفتگو با یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا با تشکر از کلیه عواملی که به منظور کمک به کودکان سرطانی بازی خیریه فوتبال پیشکسوتان بهبهان و ستارگان سابق تیم ملی را برگزارنمودند اظهارکرد: می توان از این مسابقه بزرگ که نمایش، همت، بزرگواری، وحدت و همبستگی مردم بهبهان بود یاد کرد.

وی با تمجید از بازی خیریه پیشکسوتان فوتبال بهبهان و ستارگان سابق فوتبال ایران این حرکت میمون را شروع خوب و خوش یمن برای فوتبال بهبهان ارزیا بی کرد و ابراز امیدواری نمود که با این حرکت خداپسندانه حلقه های اتحاد و دوستی  در ورزش بهبهان بهم گره بخورد  و این مسیر تداوم داشته باشد .

سرپرست اداره ورزش وجوانان بهبهان با بیان اینکه هر برنامه ایی نکات ضعف و مثبتی را در خود دارد،افزود: در این مسابقه عدم رعایت برخی نکات مشکلات را دو چندان و کار را برای عوامل برگزاری سخت تر کرد،به گونه ایی که بدلیل ازدحام جمعیت و قرارگرفتن تماشاگران در کنار زمین صداوسیما مرکزخوزستان از پخش مستقیم بازی خوداری نمود.

وصلتی با اشاره به بی نظمی های صورت گرفته درخصوص این مسابقه گفت: مجموعه عوامل اداره ورزش,هیت فوتبال و سایر ارگان ها دست به دست هم داده بودند که برنامه ی در خور شایسته برگزار شود،اما  ما به هیچ وجه پیشبینی این همه استقبال کننده را نداشتیم،.برای این مسابقه برنامه ریزی کرده بودیم و جلسات زیادی را با عوامل مختلف شهرستان برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم برگزار کردیم ،که در نهایت ازدحام جمعیت به حدی بود که دیگر کنترل جمعیت از دستان نیروی انتظامی خارج شد.

وی هدف از برگزاری این دیدار را کمک به بیماران سرطانی بویژه کودکان عنوان کرد و از همکاری شهردار و اعضای شورای شهر منصوریه,نماینده شهرستان,استاندار,فرماندار,کانون مربیان فوتبال ایران و همه عواملی که دست به دست هم دادند تا این رویداد شکل بگیرد تشکر و قدرانی نمودند.

گفتنی است دیدار ستارگان سابق فوتبال ایران و پیشکسوتان بهبهان درحمایت از بیماران مبتلا به سرطان در استادیوم ۲۲ بهمن بهبهان با نتیجه دو بر دو خاتمه پذیرفت که برای ستارگان سابق تیم ملی مجیدجلالی و فرشادپیوس گلزنی کردند و گلهای پیشکسوتان بهبهان را حمیدتنهاییان ومحمدهاشم گله دارزاده به ثمررساندند.