در گفتگو با خورنا؛

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر: اگر ماندگار باشم، در لیگ دسته ۲ کشور هم توانمند ظاهر میشویم

خورنا – یوسف حیدیری گفت:  اگر به عنوان مدیرعامل در تیم ماندگار باشم در لیگ دسته ۲ کشور هم توانمند ظاهر میشویم.

یوسف حیدیری، مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر در گفتگو با یونس عبادی، خبرنگار ورزشی خورنا، بیان داشت: تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر با حمایتی که شورای شهر، شهردار و مسولان شهرستان در سایه تلاش کادرفنی و بازیکنان انجام دادند به لیگ دسته دوم صعود کرد.

یوسف حیدری اظهار کرد: اگر در تیم ماندگار باشم برای فصل آینده با حفظ کادر فنی و تقویت تیم موفق تر و در شان  فوتبال استان و ماهشهر به حرکت رو به جلو خود ادامه میدهیم .

مدیرعامل تیم شهرداری بندرماهشهر حضور موفق و صعود به لیگ دسته دو کشور را مدیون هواداران تیم دانست و بیان کرد:ما ممنون هواداران تیم فوتبال شهرداری هستیم که در سرما و گرما همیشه یار و یاور این تیم بوده و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از تیم داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اگر درکنار تیم باقی بماند با قدرت در لیگ دسته دوم ظاهر می شوند، افزود: بعد از سه سال مدیریت در تیم شهرداری فوتبال ماهشهر به روزهای اوج فوتبال خود بازگشته و تیمی قدرتمند را به لیگ دسته دوم روانه خواهیم کرد تا روز به روز شاهد موفقیت فوتبال ماهشهر باشیم.

حیدری با اشاره به اینکه فریسات، سرمربی کاربلد و حرفه‌ای است، گفت:باشگاه شهرداری ماهشهر با تمام توان از این مربی حمایت می‌کند تا شاهد موفقیت‌های تیم فوتبال شهرداری ماهشهر باشیم.

وی بیان کرد: با حمایت‌های هواداران و مسولان شهرستان صعود تیم فوتبال شهرداری ماههشر به لیگ های بالاترفوتبال کشور دور از دسترس نیست و به طور قطع این امر در سال‌های بعدی محقق می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد ان شاء الله
  • ماهشهر به امید تداوم این حرکت مثبت فرهنگی ورزشی و نگاه جدی مسئولین منطقه به بستکبال صنایع پتروشیمی ماهشهر....