در گفتگوی اختصاصی با خورنا؛

دادستان بندرماهشهر: رابطه تنگاتنگ اصحاب رسانه با تمام اقشار جامعه و بخصوص مسئولین الزامی است

سهراب قهرمانی _ خورنا  دادستان بندرماهشهر گفترابطه تنگاتنگ اصحاب رسانه با تمام اقشار جامعه و بخصوص مسئولین الزامی است.

دادستان ماهشهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خورنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به عموم مردم ماهشهر و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه ، ماههای شعبان و رمضان را ایام جهاد با نفس عماره نامید.

آقاجری بیان داشت: اجرای کامل قانون نیاز اصلی هرجامعه ای است و این کار مگر با همکاری مردم و عمل نمودن ما مسئولین  به اجرای کامل قانون در جامعه میسر نمیشود.

وی افزو: سال ۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال دولت و ملت و همدلی و هم زبانی نام گذارشده باید همه در راستای لبیک به این فرمایش گهر بار و تاریخی بکوشیم و با همدلی و هم زبانی در مسیر توسعه کشور و شهرستان خود گام برداریم.

آغاجری افزود:در راستای عملی و اجرایی شدن فرهنگ همدلی و هم زبانی وظیفه رسانه به مراتب سنگین تر از بقیه است.

وی ضمن تاکید در لزوم رابطه تنگاتنگ اصحاب رسانه با تمام اقشار جامعه و بلاخص مسئولین برای انتقال به موقع کاستی ها و اطلاع رسانی و شفاف سازی خدمات ادارات و ارگانها و سازمانها برای مردم از اصحاب رسانه خواست که در نقدها و انتقادات عدل و انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند و خدایی نکرده با حرکتهای نسنجیده آب بر آسیاب دشمن نریزند.

دادستان شهرستان بندر ماهشهر در ادامه سخنانش افزود : دادگستری یک نهاد مردمی است و تمام توان این مجموعه خدمات رسانی به آحاد جامعه در راستای اجرای عدالت است .

إقای آغاجری در خاتمه سخنانش با خبرنگار پایگاه خبری خورنا خواستار ارتباط بیشتر اصحاب رسانه با دادگستری و همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی شد.