رئیس بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک؛

تبیین اجرای طرح نظام سلامت در اندیمشک توسط رئیس بیمارستان امام علی

خورنا-رئیس بیمارستان امام علی( ع) اندیمشک گفت: با اجرای طرح نظام سلامت سهم پرداختی بیماران در ارایه خدمات درمانی کاهش یافته است. 

 
به گزارش  خورنا از اندیمشک عبدالرضا شیخی با حضور در جمع خبرنگار ضمن تبیین اجرای طرح نظام سلامت در شهرستان، اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت  به عنوان مهمترین و شاخص ترین طرح درمانی و بهداشتی کشور، از اواسط اردیبهشت ماه سال گذشته، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با ابلاغ دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوطه و تشکیل جلسات توجیهی و آموزشی با پزشکان و پرسنل و مسئولین محترم واحدهای مرتبط ، همزمان با سرتاسر کشور در تنها بیمارستان این شهرستان اجرا شده است.
 
وی افزود: با اجرای طرح نظام سلامت میزان پرداخت هزینه درمانی توسط بیماران  کاهش چشمگیری داشته است به نحوی که میزان پرداختی برای بیماران دارای بیمه روستایی و عشایر ۳٪  و برای سایر بیماران حداکثر ۶٪  می باشد .

رئیس بیمارستان امام علی( ع) اندیمشک عنوان کرد: تأمین نیروهای تخصصی و نیز امکانات و ایجاد شرایط لازم جهت هرچه فعال تر شدن کلینیک ویژه و درمانگاه تحت پوشش این بیمارستان در دوشیفت کاری صبح و عصر از جمله اقداماتی است که با اجرای طرح نظامت سلامت در شهرستان اجرا شده است.

 
وی گفت: با اجرای طرح نظام سلامت تهیه تجهیزات پزشکی لازم جهت درمان بیماران در درون بیمارستان پیش بینی و فراهم شده است به نحوی که رجوع بیمار به خارج از بیمارستان به جهت تهیه تجهیزات و اقلام دارویی به خارج ازبیمارستان کاهش یافته است.
 
 شیخی بیان کرد: از جمله سایر اقدامات دراین طرح ، دسترسی آسانتر و سریعتر مراجعه کنندگان بویژه دراورژانس بیمارستان به همکاران محترم متخصص مقیم بیمارستان می باشد که خود باعث تعیین تکلیف بیماران و تسریع در روند درمانی و جلوگیری از سر درگمی و همچنین افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین گردیده است .
وی افزود: با اجرای این طرح و رفع ابهامات و افزایش آگاهی از اقدامات و فعالیت های مورد نظر و نیار آن و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رضایت مندی عمومی تقویت و محرومیت درمانی و بهداشتی اندیمشک به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
 
 
انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Mow3en یه طرحیم بیارید واسه درست کزدن درب بیمارستان واقعا افتزاحه