«ساحل اهواز» کی خنک می‌شود؟

خورنا – موج گرما همچنان در سینما ساحل اهواز یکه‌تاز است و این سینما هنوز نتوانسته سیستم سرمایشی خود را تعمیر و راه‌اندازی دوباره کند.

 ششم خرداد ۹۴ در خبری با عنوان “تا اطلاع ثانوی سینما ساحل اهواز شرمنده مردم است!” مدیر سینما ساحل اهواز در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنای خوزستان اعلام کرد که به دلیل بروز اشکال در دستگاه‌ تهویه مطبوع این سینما قادر به پذیرش علاقه‌مندان به تماشای فیلم در سالن سینما نیست.

 اکنون و به رغم گذشت چند روز ظاهرا این مشکل کماکان پابرجا است چراکه مدیر سینما ساحل اهواز دوباره به خبرنگار ایسنای خوزستان گفت: وضعیت سینما ساحل همچنان تغییری نکرده و مشغول نامه‌نگاری از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با موسسه سینما شهر هستیم تا شاید اتفاق مثبتی بیفتد.

 پیام نیک‌فرد افزود: بعد از خبری که در خبرگزاری ایسنای خوزستان درج شد واکنش‌های مردم به تعطیلی سینما حسرت خوردن بود و مدام می‌پرسیدند تا چه زمانی این سینما بسته خواهد ماند و تکلیف نمایش فیلم “نهنگ عنبر” چه می‌شود؟

 وی اظهار کرد: در نامه‌نگاری‌های خودمان تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و با بودجه خودمان توانستیم تنها ۲ کولر تهیه کنیم که کافی نیست و این سینما حداقل به شش یا هفت کولر نیاز دارد.

 مدیر سینما ساحل اهواز عنوان کرد: اکنون این سوال و علامت تعجب برای من ایجاد شده که چرا تنها در زمان خوبی و خوشی به مدیریت جدید و جوان، سینمای شلوغ، فیلم‌های به‌روز و فروش خوب افتخار می‌شود اما اکنون که سینما تعطیل است کسی نیست که دست ما را بگیرد؟

 نیک‌فرد به شلوغی سینما از نظر تماشاگر در این فصل اشاره کرد و ادامه داد: این اتفاق در حالی افتاد که در حال راه‌اندازی نمایش فیلم در قالب طرح “از اذان تا اذان” به مناسبت ماه مبارک رمضان برای نخستین بار در اهواز بودیم؛ طرحی که سه سال است در تهران اجرا می‌شود و با استقبال خوبی مواجه شده اما با این اوصاف فکر نمی‌کنم اتفاقی بیفتد چون سینما ساحل اهواز حالا حالاها کار دارد.