شهرداری اهواز، امتیاز لیگ برتری فولاد نوین را خریداری میکند؟!

خورنا – مدیرعامل باشگاه فولادنوین اهواز معتقد است قرار است شهرداری این شهر پیشنهاد خود را برای این تیم به شرکت فولاد ارائه کند.

علیرضا اژدری زاده در رابطه با پیشنهاد خرید تیم فولاد نوین اهواز توسط شهرداری اهواز گفت: دوستان از مجموعه شهرداری برای خرید این تیم پیشنهاداتی را قرار است ارائه کنند، قبلا هم درخواست شان را به صورت کتبی ارائه کرده بودند که من گفتم باید پیشنهاد مربوطه به شرکت فولاد ارائه شود که مالک باشگاه هستند و گویا امروز این اتفاق افتاده است و قرار است به زودی در رابطه با خرید این تیم توسط شهرداری، به زودی صحبت های نهایی زده شود و اگر توافقات حاصل شد، از سال آینده فولاد نوین با نام شهرداری اهواز در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

 
وی ادامه داد: البته تا جایی که در جریان هستیم، نماینده محترم مردم مسجدسلیمان هم گویا از وزارت نفت خواسته اند تا امتیاز این باشگاه را خریداری کنند و باید دید پیشنهاد کدام یک از این ها جدی تر است تا در مورد آن، شرکت فولاد تصمیم گیری کند. باید منتظر آینده ماند و دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
 
مدیرعامل باشگاه فولادنوین ادامه داد: امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به نفع مردم خوزستان باشد تا سهمیه این استان در لیگ حفظ شود، بهرحال ما دو سال در لیگ دو حضور داشتیم، در سال اول سوم شدیم و در سال دوم نیز به قهرمانی رسیدیم و به لیگ یک صعود کردیم، در لیگ یک هم در همان سال اول توانستیم به مقام قهرمانی برسیم و به لیگ برتر صعود کنیم.
 
اژدری زاده در پایان گفت: مدل کار کادر مدیریت و کادر فنی فولادنوین، شیوه کاری خوبی بود و در صورت انتقال آن نباید عقیم بماند. شیوه ما به گونه ای بود که ۵۰ درصد از راه صعود و پیشرفت تیم با بخش مدیریتی و ۵۰ درصد دیگر با بخش فنی و مربیگری آقای موسوی و شیوه کاری باشد. ما سعی کردیم در قسمت قراردادها یک سوم را قطعی بدانیم و دو سوم دیگر مشروط به عملکرد بازیکنان باشد و با این روال که توضیح آن در حال حاضر امکان پذیر نیست تمام بازیکنان ما مشتاق بازی و پیروزی تیم بودند.