پرواز آبادان به کویت برقرار شد

خورنا – مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت:پروازهای شرکت هواپیمائی آسمان در مسیر آبادان به کویت و بالعکس برقرار شد.

 

 

به گزارش خورنا محمدرضا رضایی شنبه در گفت و گو با رسانه ها، با بیان ظرفیت فرودگاه آبادان و استقبال شهروندان از افزایش پروازها افزود:مسئولان شهرستانی از سال ۹۳ پیگیر برقراری این پرواز بودند که این مهم با همکاری شرکت هواپیمائی آسمان این مهم در سال جاری محقق شد .

وی اظهار داشت:شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در مسیرکویت – آبادان – کویت در روزهای شنبه و چهارشنبه هرهفته با هواپیمای ATR کرد.

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان تصریح کرد:درحال حاضر هفتگی بیش از ۳۰ پرواز رفت و برگشت به مقصدهای شیراز، مشهد، تهران و بندرعباس با همکاری شرکت هواپیمائی آسمان در فرودگاه آبادان انجام می شود .

رضایی اظهار کرد:مسیر اول بین المللی در فرودگاه آبادان با همکاری شرکت هواپیمایی خارجی ایر عربیا در مسیر شارجه – آبادان – شارجه در مهرماه سال ۹۳ به صورت برنامه ایی راه اندازی شد.

فرودگاه آبادان در دو مسیر بین المللی شارجه و کویت و با بیش از ۱۰۰ پرواز در مسیرهای داخلی تهران، اصفهان، شیراز، خارک، مشهد و بندرعباس فعال است.

سال ۹۳ بیش از ۴۳۰ هزار مسافر با سه هزار و ۹۰۰ فروند هواپیما در مسیر آبادان به دیگر مناطق کشور جابه جا شدند که این میزان در مقایسه با سال قبل آن، رشد ۱۶ درصدی را نشان می دهد.