شهردار اهواز عوض می‌شود؟/ ۴ گزینه احتمالی جایگزینی

خورنا – سخنگوی شورای شهر اهواز از انجام رایزنی​ها برای انتخاب جانشین شهردار اهواز و وجود چهار گزینه در این رابطه خبر داد.

 

مریم ابریشم​کار اظهار کرد: رایزنی​های برای انتخاب جانشین شهرداری فعلی در حال انجام است که یکی از گزینه دکتر کورش لطفی است. وی متولد مسجدسلیمان، فارغ​التحصیل مقطع دکترای رشته شهرسازی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز است.

 

وی ادامه داد: با برقراری یک تماس تلفنی با آقای لطفی، بنا شد وی که اکنون برای گذراندن یک دوره علمی در کانادا به سر می​برد، ابتدای شهریورماه به اهواز بازگردد تا درباره این موضوع تصمیم​گیری لازم انجام شود.

 

سخنگوی شورای شهر اهواز گفت: چنانچه شهرداری فعلی قصد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی را داشته باشد باید از سمت خود استعفا دهد. تصمیم​گیری برای انتخاب جانشین شهرداری منوط به ارسال نامه استعفای آقای موسوی به شورای شهر و در نهایت موافقت شورا با استعفای وی است.

 

ابریشم ​کار افزود: یکی دیگر گزینه​های شهرداری اهواز، دکتر محمد صفری است که چند دوره سرپرست شهرداری اهواز بوده و اکنون نیز معاون فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر اهواز است.

 

وی اظهار کرد: البته حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز و عظیم شمخانی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز نیز برای قرار گرفتن در این سمت اعلام آمادگی کرده​اند.