لزوم بهره‌مندی ماهشهری‌ها از خدمات بیمارستان پتروشیمی ماهشهر

خورنا – نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مردم منطقه باید از خدمات بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بهره‌مند شوند

به گزارش خورنا از فارس ماهشهر، حبیب آقاجری ظهر امروز در بازدید از بیمارستان صنایع پتروشیمی اظهار کرد: خدمات درمانی نقش اساسی در زندگی مردم دارد.

وی افزود: تعرفه‌های درمانی با توجه به طرح تحول سلامت تصویب شده و بیمه‌های تامین اجتماعی با هزینه کمتری منظور شده است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده تمام اقشار از خدمات بیمارستان صنایع پتروشیمی تأکید کرد و گفت: از طریق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا زمینه استفاده مردم محروم منطقه از خدمات بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر فراهم شود.

در ادامه سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر نیز اظهار کرد: بیمارستان صنایع پتروشیمی متعلق به شرکت پتروشیمی بندر امام (ره) است و از سال ۹۲ این شرکت خصوصی شده است.

 عباس زارع افزود: نبود امکانات اطفای حریق و تجهیزات آتش‌نشانی یکی از عمده مشکلات این بیمارستان بود که این مشکل پس از پیگیری‌های فراوان، از سوی شورای راهبردی تعیین اعتبار و محقق شد.

 وی ادامه داد: در بحث تعمیرات با توجه به اینکه این بیمارستان خصوصی است، هیچ‌گونه کمکی در این راستا صورت نمی‌گیرد و برای بقای بیمارستان و تأمین و نگهداری آن هزینه‌های کلانی نیاز است که امید می‌رود این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در ادامه تصریح کرد: دولت برای هزینه‌های درمانی در امر طرح تحول سلامت برای خود ضریبی قرار داده که باید به پزشک پرداخت شود و ما از بودجه خود این هزینه‌ها را به پزشکان پرداخت می‌کنیم.

زارع خاطرنشان کرد: در این طرح بیمارانی که زیرپوشش خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی قرار دارند هزینه‌های کمتری را به پزشکان پرداخت می‌کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شهروند اقای نماینده محترم، این بیمارستان برای تعداد جمعیت مشخصی ساخته شده و همین الان هم جوابگوی خدمات درمانی به کارکنان خود صنایع پتروشیمی نیست(تجهیزات قدیمی و دکترهای بیسوادش که جای خود دارد) اونوقت شما روی چه حسابی میگی همه مردم استفاده کنن؟ مگه ترمینال اتوبوسه؟ بهتره به فکر ساخت بیمارستان جدید با امکانات مدرن برای مردم شریف و محروم ماهشهر باشی نه با این حرفای عوام فریبانه از زیر بار مسولیت شونه خالی کنی.
  • ماهشهری راسی وعده ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی و دانشکده علوم پزشکی ماهشهر چی شد حاج حبیب؟؟؟!!!!!!!
  • شهروند بهتره از نماینده مسجدسلیمان یاد بگیری که بیمارستان بسازی، بجای این حرفای بیهوده. مسجد سلیمان مگه بیمارستان نفت نداشت؟ داشت خوبش هم داشت ولی نمایندش عرضه داشت یکی دیگه هم ساخت بجای اینکه بگه مردم برن از بیمارستان نفت استفاده کنن
  • علی برادر اقاجری وبرادر زارع اگر خیلی هنر دارید اول پرسنل این بیمارستان را راضی نگه داریدد بعد به فکر مراجعین باشید. هی دور هم میشینید وهی تز میدید.دکتر زارع پزشکانت که زیر میزی میگیرن دیگه بسشون نیس؟ پول زور. در ضمن مسوول درمان ومبارزه با زیرمیزی خودش مسبب اصلی زیرمیزی بگیرهاست ورییس بیمارستان هم همینطور.سوال دکتر حشم بان ودکتر اسماعیلی تا حالا بیمار غیر شرکتی را بدون زیر میزی عمل کرده اید؟؟؟لطفا جواب
  • حسین احسنت علی پزشکان شهر کلا در پی زیرمیزی هستند وتا از بیمار پول زور نگیرنند بیمار رو به اتاق عمل نمیبرند.اقای اقاجری اصلا تو غیر از دعواراه انداختن در ماهشهر کار دیگه بلد بودی در درمان ماهشهر بکنی فرزند ماهشهر رو سر سلایق شخصی خودت بیرون یک نفر از بهبهان جایگزین میکنی.حال تورو خدا توشرکت نفت وبهداریش کاری نکن چون خودش همینجوری تو هواست.رییسش هم که متخصص هست یعنی معلوم نیس چکار میکنه.فقط حق مردم ماهشهر رو چپاول میکنند.تازه پرسنل خود بیمارستان هم همیشه از ریس وروساشون مینالنند.
  • حسین آقای آقاجری بی داد از زیرمیزی