تحلیلهای انتخابات مجلس دهم

موقعیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند برتر است ؟ / بخش چهارم

مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه حق دارند از آخرین تحلیلهای انتخابات مجلس دهم کسب اطلاع نمایند و بدانند موقعیت و محبوبیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم بین مردم برتر است ؟

خورنا مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه حق دارند از آخرین تحلیلهای انتخابات مجلس دهم کسب اطلاع نمایند و بدانند موقعیت و محبوبیت کدام کاندیدای انتخابات مجلس دهم بین مردم برتر است ؟

اگر مردم از آخرین تحلیل انتخابات مجلس دهم در شوشتر ، گتوند و حومه مطلع باشند قطعا بهتر می توانند کاندیدای شایسته خود را انتخاب و رای خود را به صندوق بیندازند .

صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر ، به جهت اطلاع رسانی و شفافیت از میزان مقبولیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم در بین مردم و به جهت اطلاع رسانی از آخرین وضعیت و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم ، اقدام به انتشار آخرین تحلیلها از موقعیت انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم می نماید .

در زیر ، چهارمین بخش از آخرین تحلیلها و موقعیت کاندیدای انتخابات مجلس دهم تا این لحظه منتشر می گردد که تقدیم حضور مردم قرار می گیرد:

 

در بخشهای قبلی تحلیلهای انتخاباتی عنوان شده بود که هم اکنون سردار گیلانی ، سادات ابراهیمی ، خرم دل ، سرهنگ اسحاق عسکری و آملازاده در چه موقعیتی قرار دارند .

اما احتمال ورود عباس نوری به عنوان جوانترین کاندیدای انتخابات مجلس دهم در جنوب ایران و استان خوزستان از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند می تواند معادلات انتخاباتی کلیه کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس را بر هم بزند .

تحلیلهای انتخاباتی نشان می دهد در صورتی که عباس نوری از حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند کاندیدا بشود به دلایل مهمی مانند : جوانترین کاندیدای انتخابات مجلس دهم ، باتجربه بودن ، اخلاق گرا ، مردمی ، تعامل گرا و نگاه فراجناحی به مسائل و مشکلات عمرانی شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه می تواند رقبای انتخاباتی خود را به چالش بکشاند .

در تحلیلهای انتخاباتی مشخص شده است که عباس نوری از حمایت نخبگان ، مردم و به ویژه جوانان شهرستانهای شوشتر ، گتوند ، صالح شهر ، سرداران ، میان آب ، شعیبیه و روستاهای تابعه برخوردار می باشد و در صورتی که وی کاندیداتوری خود را در انتخابات مجلس دهم اعلام نماید موقعیت دیگر کاندیدای انتخابات به خطر خواهد افتاد .

حتی در بخش اول انتشار گزارش اختصاصی خبرنگار پیک شوشتر از مردم با این تیتر که ” شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ ” شهروندان ضمن بیان مشکلاتی مانند بیکاری و وضعیت عمرانی و آبادانی در شهرهای شوشتر و گتوند اعلام نمودند که ملاک انتخاب کاندیدای خود ، جوان بودن می باشد و مردم در این گزارش دلایل تمایل انتخاب یک کاندیدای جوان را آشنا به مشکلات جوانان مانند بیکاری ، ازدواج و مسکن عنوان نموده بودند .

بخش بعدی تحلیل انتخاباتی کاندیدای مجلس دهم در همین سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر به زودی منتشر می گردد ./

ادامه دارد …