تا اطلاع ثانوی سینما ساحل اهواز شرمنده مردم است!

خورنا –  قضیه از این قرار است که مدیر سینما ساحل اهواز گفت: این سینما به دلیل بروز مشکل در سیستم تهویه تا اطلاع ثانوی فیلمی را روی پرده نخواهد برد.

پیام نیک​فرد در گفت‌​وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ خاطرنشان کرد: روز گذشته با گرم شدن سالن سینما شرمنده مردم شدیم. من و همکارانم نمی​توانستیم سرمان را بالا بگیریم و از خجالت آب شده بودیم. مردم هنگام خروج از سالن خیس عرق بودند ولی اعتراضی نمی​کردند. ما دیگر نمی​توانیم شرایط دیروز را تحمل کنیم و اگر تا آخر هفته نتوانیم سیستم سرمایشی را تأمین کنیم سینما را تعطیل خواهیم کرد.

او اظهار کرد: هم​اکنون دو فیلم “نهنگ عنبر” که تنها در سینما ساحل اهواز در سراسر خوزستان اکران خواهد شد و “در دنیای تو ساعت چند است؟” در اختیار ما است که قرار بود از امروز روی پرده بروند اما با عرض شرمندگی فعلا سانسی برای اکران فیلم در سینما ساحل نداریم.

مدیر سینما ساحل اهواز یادآوری کرد: از سال گذشته که سینما ساحل اهواز را تحویل گرفتیم با هزینه شخصی اقدام به تعمیر سیستم سرمایشی آن با کمک موسسه سینما شهر کردیم. موسسه سینما شهر موسسه​ای زیر نظر وزارت ارشاد است که وظیفه تأمین تجهیزات سینماهای سراسر کشور را بر عهده دارد.

وی با اشاره به این که سیستم سرمایشی کنونی سینما ساحل اهواز دیگر کارایی سابق را ندارد افزود: اگر امسال هم بخواهیم سیستم سرمایشی را تعمیر کنیم سال دیگر یا شاید چند ماه آینده باز هم همین آش و همین کاسه خواهد بود. سینما ساحل اهواز پرفروش​ترین سینمای اهواز است و به‌روزترین فیلم​ها را در اهواز اکران می​کند. در حالی که همه چیز برای اکران فیلم و سپری کردن روزهای خوب در این سینما فراهم است خنده​دار است که نبود سیستم سرمایشی باعث تعطیلی این سینما شود.

مدیر سینما ساحل اهواز اظهار کرد: سیستم سرمایشی سینما ساحل اهواز مشکل دارد و وسع مالی ما اجازه نمی‌دهد تا سیستم سرمایشی جدید بخریم چون تاکنون هر چه درآمد داشته‌ایم خرج سینما کرده‌ایم. ما پیمانکار هستیم و سینما را اجاره کرده​ایم و وسع مالی ما آن قدر نیست که سیستم سرمایشی جدید بخریم.

نیک‌​فرد ادامه داد: امروز مجبور شدیم علی​رغم میل باطنی و با اعلام قبلی تا اطلاع ثانوی سینما را تعطیل کنیم. کولرهای این سینما هم‌اکنون در دست تعمیرند اما چون قدیمی هستند دیگر کارایی لازم را ندارند و تنها راه حل این است که کولرهای جدید بخریم. این در حالی است که هیچ سینمای دیگری در اهواز درگیر مشکل سرمایشی و تهویه نیست.