دیدار ریس اداره بنیاد شهید با فرزند شهید در بیمارستان نرگس بندر ماهشهر +عکس

سهراب قهرمانی_ خورنا: در ادامه بازدید ها و دیدار ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بندر ماهشهر این بار آقای حسینی دامنه دیدار با خانواده معظم شهدا را گسترده تر نمود و جهت  دیدار با یکی از فرزندان شهدای گرانقدر که در جاده  مسیر بندرامام به ماهشهر دچار حادثه تصادف شده بود به بیمارستان حاجیه نرگس رفت.

وحید شیران فرزند شهید دلاور حمید شیران که از دلاوران مردان پدافند ارتش سرافراز جمهوراسلامی ایران بود. این فرزند عزیز شاهد در بامداد روز چهارم خرداد نودو چهار در جاده بندر امام (ره) به شهرستان بندر ماهشهر دچار صانحه دلخراش تصادف شد.

ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر ماهشهر جناب آقای حسینی به منظور عیادت و دیدار با فرزند شهید گرانقدر حمید شیران به بیمارستان حاجیه نرگس شهرستان بندر ماهشهر رفت و در حاشیه این دیدار به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه با اعزام سریع و به موقع وحید شیران فرزند شهید گرانقدر حمید شیران از صانحه جان سالم به در برد که جا دارد از ریاست و پرسنل و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان حاجیه نرگس معروفی بابت اقدامات به موقع تقدیر و تشکر ویژه بعمل آید.

IMG-20150527-WA0003

حسینی افزود : میزان آسیب دیدگی و وضعیت عمومی وحید را  از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان حاجیه نرگس جویا شدیم که انشاالله جای نگرانی نیست در این ملاقات ریاست محترم بیمارستان حاجیه نرگس جناب آقای دکتر شنبدی و جناب آقای مسعودیان مدیر داخلی بیمارستان و تنی چند از کادر پزشکی و پرستاری حضور داشتند برابر توضیحات حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر ماهشهر این فرزند شهید از پرسنل رسمی شاغل در منطقه ویژه اقتصادی می باشد  به همین دلیل موضوع تصادف این فرزند شهید سریعا از طریق آقای حسینی با مدیریت محترم منطقه ویژه اقتصادی جناب آقای مهندس یزدانی در میان گذاشته شد. لذا قرار براین شد در صورت لزوم جهت ارجاع احتمالی فرزند شهید به استان ایلام یا استان لرستان نسبت به مهیا نمودن وسیله نقلیه مناسب اقدام نمایند .

ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر ماهشهر از ریاست و پرسنل بیمارستان حاجیه نرگس شهرستان بندر ماهشهر تقدیر و تشکر نمود ریس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بندر ماهشهر از آقای سهرابی (همکار فرزند شهید) که از زمان وقوع حادثه زحمات زیادی را متحمل شده قدردانی نمود.

وی همچنین در خاتمه سخنانش در خصوص بیوگرافی شهید گران قدر حمید شیران افزود که شهید حمید شیران که در تیمی از گروه پدافند ارتش غیور و جان برکف جمهوری اسلامی ایران خدمت می کرد قبل از شهادتش به همراه تیم پدافند مذکور در دوران دفاع مقدس موفق به ساقط نمودن دو فروند از جنگنده بمب افکن های دشمن بعثی شده بود روحش شاد و راهش پررهرو باد.

حسینی در خاتمه از عموم هم وطنان عزیز خواست که برای بهبود و شفای عاجل این فرزند شهید دعا کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *