شورای شهر بندرامام بر گزینه شهرداری خود اصرار دارند

خورنا –عضو شورای شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: اکثر اعضای شورای شهر از شهردار منتخب خود برای احراز این سمت حمایت می‌کنند.

داوود مجدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شورای شهر بندر امام خمینی(ره) طبق قانون بر مصوبه خود برای حمایت از شهردار این شهر تاکید می‌کند و در این زمینه رای اصراریه به استانداری ارسال شده و ما پیگیر این امر در شورای حل و اختلاف استان هستیم.

وی ادامه داد: استانداری خوزستان با توجه به معلولیت حبیب نصیری فر، وی را برای تصدی سمت شهرداری فاقد شرایط می‌دانند و طبق مواد قانونی این شخص صلاحیت شهردار شدن را ندارد.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای بندر امام خمینی (ره) عنوان کرد: یکی از شرایط تصدی پست شهرداری، داشتن توانایی جسمی و روحی به منظور انجام کار‌ها است که نصیری فر در این زمینه با مشکلی مواجه نیست و توانایی لازم برای تصدی این پست را دارد.

مجدم عنوان کرد: در سال‌های گذشته ما موارد مشابهی در این زمینه در سایر شهرستان‌ها داشتیم که توانستند در این سمت به شهروندان خدمت کنند به خصوص اینکه گزینه معرفی شده ما نیز مشکلی برای احراز این سمت ندارد.

مجدم تاکیدکرد: اگر شورای شهر بندر امام در شورای حل و اختلاف استان به نتیجه مطلوب دست نیافت. مصوبه‌ای به شورای حل و اختلاف مرکزی را برای حمایت از شهردار ارسال می‌کند.

چندی قبل مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر، گزینه معرفی شده اعضای شورای شهر برای تصدی سمت شهرداری بندرامام را فاقد شرایط تصدی این سمت دانست.

پیمان کاظمی‌نژاد اظهار کرد: رد صلاحیت شهردار پیشنهادی شورای شهر بندرامام به معنای عدم صلاحیت وی برای پذیرفتن سایر منصب‌ها نیست و هر شغلی مانند خلبانی و نیروی انتظامی شرایط اولیه خاصی دارد که باید برای ورود به آن شغل تمامی شرایط اولیه توسط متقاضی احراز شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *