کشف بیش از سه کیلوگرم شیشه در بندر ماهشهر

سهراب قهرمانی _ خورنا : به گزارش خبرنگار ما از شهرستان بندر ماهشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس,بیش از سه کیلوگرم ماده مخدر روان گردان شیشه در شهرستان بندر ماهشهر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر روان گردان و کشف سه کیلو ۲۵۱ گرم شیشه در این راستا خبر داد .

سرهنگ جلیل زبیدی :در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری از سوی سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) پلیس مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام انتظامی افزود:مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی باند پنج نفره تولید شیشه شدتد،که با هماهنگی قضایی و همکاری یگان امداد و پلیس امنیت عمومی در یک عملیات ضربتی متهمان در مخفی گاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در ادامه سخنانش افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار سه کیلو ۲۵۱ گرم مواد مخدر از نوع شیشه سه دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر تعداد ۱۴۶ پایپ و مقادیری حشیش و تریاک کشف شد.

زبیدی با بیان اینکه متهمان تخویل دادسرا شدند افزود: انهدام این باند نمونه کاملی از عزم مأموران پلیس در امر مواد مخدر می باشد و استمرار این گونه عملیاتهای مشترک ضمن ناامن سازی محیط برای قاچاقچیان گامی بزرگ در راستای تحقق همدلی و همزبانی می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *