مشکل اتصال برق استخر به آب برطرف می شود/ سونا، جکوزی و سرپوش کردن استخر هفتکل

خورنا – بدلیل تماسهای متعدد شهروندان با این خبرگزاری منبی بر تعطیل بودن تنها استخر شنای شهرستان هفتکل، اقدام به گفتگویی با رئیس اداره ورزش و جوانان هفتکل نموده ایم.
به گزارش خورنا، سلیمان اسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل گفت: در سالهای قبل گاهاً شاهد اتصال برق کف استخر شنای، به آب بودیم که به همین دلیل از ورود متقاضیان به استخر صرف نظر کردیم.

 

وی افزود: در این خصوص بارها شهروندان هفتکلی نیز خواستار ادامه فعالیت این رشته بودند اما به دلیل خطر و ریسک آن با وضعیت کنونی اجازه ادامه فعالیت ندادیم و موقتاً از ورود متقاضیان جلوگیری کردیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده این مشکل را تا حدی برطرف کردیم که پیش بینی می شود نزدیک به ۴۰ الی ۷۰ میلیون ریال جهت برقکشی این استخر لازم باشد.

ایشان ادامه داد: مراحل حل مشکل اتصال برق کف استخر با آب درون آن طی روزهای آینده شروع می شود تا شهروندان هفتکلی در تابستان امسال دغدغه ای برای این رشته نداشته باشند و نمیگذاریم این معضل باقی بماند.

اسمی گفت: در چند روز گذشته یک بازرس از سوی شرکت مناطق خیز جنوب جهت بازدید و پیش بینی هزینه های لازم برای بازسازی استخر شنای هفتکل آمد که قرار است طی سالهای آینده سونا، جکوزی و سرپوش کردن این استخر نیز انجام شود اما هنوز زمان شروع بکار عملیات بازسانی استخر شنای شهرستان هفتکل مشخص نیست.

 

گفتگو از: علی عوض نژاد