دیدار هفتگی مسئولان بندرماهشهر با خانواده شهدا و جانبازان +تصاویر

خورنا – دیدار هفتگی مسئؤلان شهرستان بندر ماهشهر با خانواده شهداء و ابثارگران ،این هفته باتوجه به اجرا طرح سراسری المداران جانباز به دیدار با سه جانباز بزرگوار و خانواده آن عزیزان اختصاص یافت .

در دیدارهای این هفته بنیاد شهید شهرستان بندر ماهشهر ،بمناسبت اعیاد شعبانیه ،و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ،در روز شنبه ۹۴/۳/۲ به صورت مجزابا تعداد سه جانباز گرانقدر و خانواده های عزیز آنان با حضور حجت الااسلام والمسلمین حاج آقا غبیشاوی امام جمعه ، جناب آقای مهندس قدرت اله سلطانی ریاست محترم  شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر و آقای حسینی ریاست محترم اداره بنیاد شهید به همراه سه نفر از همکاران بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان بندر ماهشهر  دیدار بعمل آمد.

در ابتدا دیدار حجت الا اسلام و المسلمین جناب حاج آقا غبیشاوی امام جمعه ماهشهر ضمن تبریک ایام ولادت علمدار کربلا  حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز،  این روز فرخنده را نیز خدمت این جانبازان عزیز ، تبریک گفتند.

حاج آقا غبیشاوی امام جمعه شهرستان  بندرماهشهر درادامه سخنانش در خصوص جایگاه رفیع ایثار و مجاهدت در راه خدا افزود  جانبازان اسوه صبر و مقاومت هستند و همه آحاد جامعه و بلاخص ما مسولین و نظام مقدس جمهوری  اسلامی باید قدر دان رشادت و دلاوری های جانبازان باشیم .

در ادامه این دیدار آقای سید خلیل حسینی رئیس بنیاد شهید شهرستان  ماهشهر ضمن تقدیر تشکر از صبوری و بردباری همه جانبازان و خانواده های آنان به اهمیت دیدار و عیادت جانبازان اشاره نمودند و افزود که طرح دیدار علمداران جانباز ، که در روز دوم خرداد بصورت همزمان در سراسر کشور توسط بنیاد شهید و با حضور ائمه ی محترم جمعه بر گزار گردیده همزمان در  شهرستان بندر ماهشهر نیز از سوی اداره بنیاد شهید اجرا گردیده و هدف اصلی این طرح تکریم و قدردانی از مقام والا و گرانقدر عزیزان جانباز است.

در ادامه سخنانش افزود بنده براین باورم که همه مردم و مسئولین در زمینه دیدار با جانبازان نباید منتظر مناسبتهای خاص باشیم زیرا دیدار با جانبازان عزیز بمنظور تکریم و ادای احترام به مقام جانباز باید جزو برنامه های روتین و روزانه همه مسؤلین نظام باد وی در خاتمه سخنانش از جانبازان و خانواده های آن  دلجویی نمود و گفت ما خادمین شما عزیزان هستیم و در راستای رفاه شما سروران از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم شد.

درادامه دید و بازدید از جانبازان دلاورشهرستان بندر ماهشهر جناب مهندس سلطانی ریاست محترم شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر ضمن تبریک اعیاد و ایام مبارک شعبانیه به همه ملت غیور و همیشه در صحنه بلاخص خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران پیرامون عزت آفرینی جانبازان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس از جانبازان بعنوان قهرمانان جنگ یاد کرد.

وی افزود اگر این دلاوری و جان فشانی های جانبازان عزیز و خون پاک شهدای گران قدر را نداشتیم بی شک در جامعه جهانی حرفی برای گفتن نداشیم اما اکنون که در تمام جهان نام ایران درخششی به وسعت خورشید دارد ثمره فداکاری این بزرگواران است اقتدار و عزت امروز کشور را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان و رهنمودهای سازنده مقام معظم رهبری هستیم و وظیفه تک تک ما ایرانیان است که در مقابل قهرمانان راستین کشور سر تعظیم فرود بیاوریم.

در خاتمه دیدار مسولان شهرستان و ریاست بنیاد شهید لوح تقدیر و هدایای به رسم یادبود به سه تن از عزیزان جانباز تقدیم گردید.

IMG-20150524-WA0019 IMG-20150524-WA0022 IMG-20150524-WA0023 IMG-20150524-WA0024