استقرار اداره اوقاف طی هفته جاری در هندیجان

خورنا – مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از استقرار اداره اوقاف و امور خیریه طی هفته جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا از هندیجان، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی صبح امروز در نشست با فرماندار هندیجان پیرامون موضوع استقرار اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان هندیجان اظهار کرد: از استقرار این اداره در شهرستان هندیجان به‌طور کامل حمایت می‌کنم و این اداره با توجه به پیگیری انجام شده، طی هفته جاری در شهرستان هندیجان مستقر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت این اداره در سطح شهرستان‌های استان ابراز امیدواری کرد: با همکاری فرماندار و سایر مسئولان شهرستان، این اداره به نحو مطلوب در شهرستان هندیجان مستقر می‌شود که علاوه بر خدمت‌رسانی بتواند بخشی از مشکلات شهروندان این شهرستان را حل کند.

فرماندار هندیجان در این دیدار با اشاره به ضرورت نیاز شهرستان به این اداره، استقرار آن را گامی در جهت هر چه اهمیت دادن به جایگاه وقف و تشویق مردم به این سنت حسنه دانست.

احمد جعفری‌نسب ادامه داد: از زمانی که هندیجان به شهرستان تبدیل شده، متاسفانه این اداره در شهرستان وجود نداشته و مردم باید برای انجام کوچکترین امور خود به شهرستان‌های مجاور مراجعه می‌کردند و که امیدواریم پس از ۱۱ سال از شهرستان شدن، استقرار این اداره در هندیجان بتواند بخشی از مشکلات مردم شهرستان را حل کند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *