وزیر کار: دین خود را به دزفول و خرمشهر ادا نکردیم

خورنا –وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: شهرهای دزفول و خرمشهر نماد ایستادگی ملت ایران به شمار می روند ولی ما دین خود را به این دو شهر ادا نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی شهدای کارگر دزفول با بیان اینکه تاریخ هر ملتی با اتفاقات آن شناخته می شود، اظهار کرد: سوم و چهارم خرداد ماه برای کشور ما تنها یک رویداد تاریخی نیست بلکه نمادی از استقلال کشور ما است.

وی افزود: شهرهای دزفول و خرمشهر نماد استقلال کشور ما هستند که متاسفانه دین خود را به آنها ادا نکرده ایم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنوان کرد: سوم و چهارم خرداد نماد ملتی است که در مقابل تجاوزگری ها ایستادگی کرد و استقلال کشور خود را به دست آورد.

ربیعی با بیان اینکه ما برای ادای دین به خوزستان آمده ایم، بیان کرد: این استان بیش از هزار و ۳۰ شهید کارگر دارد که خدمت بزرگی به خاک ایران کرده است.

وی عنوان کرد: این مجموعه ورزشی با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار دین کوچکی به دزفول شهر مقاومت است و به دنبال احداث سالن چند منظوره  ۱۱ هزار متر مربعی در کنار آن هستیم.

ربیعی همچنین با اشاره به افزایش خدمات ورزشی به کارگران گفت: با اعتبار تخصیص یافته در دولت تدبیر و امید، استخر مجموعه ورزشی شهدای کارگر مسجدسلیمان نیز تکمیل و به مناسبت دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون پروژه های استخر مجموعه ورزشی شهدای کارگر اندیمشک، احداث مجموعه و سالن ورزشی چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای کارگر شوشتر و سالن ورزشی چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای کارگر مسجدسلیمان مراحل نهایی و تکمیلی خود را طی می کنند و به زودی آماده بهره برداری می شوند.