شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر نگاه ویژه ای به امر ورزش دارد

خورنا – قدرت ا… سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر اظهار کرد : حضور جوانان در عرصه های رقابتی ورزشی باعث ایجاد هیجان در بین آنها میشود.

به گزارش خورنا، قدرت ا… سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر اظهار کرد : حضور جوانان در عرصه های رقابتی ورزشی باعث ایجاد هیجان در بین آنها میشود.

وی با بیان این‌ که مرحوم سید نوید حجازی یکی از افتخارات شهرستان بندر ماهشهر بوده ، عنوان‌ کرد :‌ ما باید سعی کنیم که احترام و قداست این عزیزان حفظ شود و به اعتقاد بنده برگزاری اینگونه جشنواره ها میتواند در زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیز نقش بسزایی داشته باشد.

سلطانی بیان کرد : شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر به خاطر اهمیت ورزش در بین اقشار مختلف مردم نگاه ویژه ای به این حوزه دارد ضمن اینکه خود اعضاء شورا هم اکثرا ورزشی بوده و در مسابقات مختلف ورزشی هم شرکت دارند.

سلطانی در ادامه افزود : از اینکه مشاهده میکنم ۵۰ جوان روی سکوها خندان هستند خوشحال میشوم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر اظهار داشت : در کنار تیم داری حرفه ای برای صعود به دسته های بالاتر لیگ فوتبال و دیگر رشته ها ، یکی از اهداف ما تقویت ورزش و کشاندن جوانها به ورزشگاه ها و اماکن ورزشی است که خدا را شکر شاهد هستیم که در حال حاضر علاقه مندی جوانان این شهرستان به رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال ، بسکتبال و …. بسیار مطلوب و رضایت بخش شده است.

سلطانی در پایان افزود : خوشحالم از اینکه در این جشنواره مسابقات ورزشی مختص یک قسمت خاص نیست و عموم مردم و ورزشکاران شهرستان میتوانند در آن شرکت کنند ، ما هم به سهم خودمان در ح