وزیر کار: سهم ویژه ای برای اشتغالزایی در خرمشهردر نظر گرفته شود

خورنا –وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتباری به منظور اشتغالزایی بومیان خوزستان در نظر گرفته شده و سعی می شود تا سهم خرمشهر از این اعتبار ویژه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: این منطقه فقط به عنوان یک جغرافیای خالی نیست بلکه یک نماد، فرهنگ و موضوع اجتماعی در کل کشور بوده و تمام دولت مفتخر است که خود را بخشی از موضوع سوم خرداد بداند.

وی افزود: من معتقدم تاریخ یک کشور فقط ورق زدن و ثبت آن نیست بلکه الگو گرفتن و انتقال آن به نسل آینده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. فتح خرمشهر یک روایتی است که باید به درستی برای آیندگان منتقل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پیروزی خرمشهر به همه ایران تعلق داشته و هیچ وقت رنگ قومی و زبانی بر دیوارهای خرمشهر دیده نمی شود. از دل رخدادهای بزرگ آدم های بزرگ زائیده می شوند که بخشی شهید و بخشی دیگر نیز زنده هستند.

ربیعی در ارتباط با بخش اشتغال گفت: اعتباری برای تمام خوزستان به منظور اشتغالزایی بومیان در تمامی سطوح (شهر، بخش و روستا) در نظر گرفته شده و سعی می شود تا سهم خرمشهر از این اعتبار ویژه باشد