تغییرات مدیریتی در خوزستان مسکوت ماند

خورنا – با وجود گمانه زنی هایی که در خصوص تغییرات مدیریتی قریب الوقوع در خوزستان مطرح می شد، ولی به نظر می رسد اکنون این تغییرات مسکوت مانده است.

به گزارش خورنا، از هفته های قبل و بنا به تائید رسانه ای استاندار و برخی مدیران وی، قرار بود فرمانداری شهرهای سوسنگرد، ایذه، اندیکا، باوی، باغملک و لالی شاهد تغییراتی باشند که با وجود پایان اردیبهشت ماه، هنوز خبری از تغییرات نیست و باید دید علت این تاخیر چیست؟
این در حالی است که با وجود رسانه ای شدن این تغییرات، نوعی سردرگمی بر فرمانداری های این شش شهر استان حاکم است و انتظار می رود استانداری خوزستان به زودی تکلیف این شهر فرمانداری را روشن کند.
همچنین در بین زمزمه های تغییراتی که این روزها در استان به گوش می رسد، یک شخص واحد در همه گمانه زنی ها دیده می شود و وی کسی نیست جز مهندس اسدیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان که بیش از دو دهه سکان این شرکت مهم خوزستانی را در دست دارد.
با توجه به تغییرات در وزارت نیرو وکنار رفتن حائری از مدیریت عامل شرکت توانیر،  اسدیان که به زودی به افتخار بازنشستگی نائل می آید، بعد از اینکه جای خود را به یک نیروی جوان تر دهد، قرار است در سمت مدیریت عامل شرکت تولید نیروی برق آبادان که یک نیروگاه گازی است، فعالیت خود را ادامه دهد.
ترکاشوند مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان نیز یکی دیگر از افراد لیست تغییرات است که ظاهرا به زودی باید با سمت فعلی خود خداحافظی کند و اخبار موثق دریافتی حاکی از آن است که یکی از نیروهای تامین اجتماعی که از مقبولیت بالایی نزد همکاران خود برخوردار است با رایزنی های گسترده نمایندگان خوزستان در مجلس و با ارائه روزمه ای پربار به زودی سکان هدایت این دستگاه خدمات رسان را به عهده بگیرد.
رحمان قلاوند یکی از مدیران دیگر استان خوزستان است که حدود ۱۰ سال سکان دارد مدیریت فنی و حرفه ای استان بوده و به نظر می رسد تغییرات مدیریتی شامل حال وی نیز خواهد شد. طبق اطلاعاتی که از سازمان فنی و حرفه ای کشور به دست آمده چندین نفر برای انجام گزینش و مصاحبه نهایی به این سازمان مراجعه کرده اند.
عبدالرحیم مغینمی مدیرکل شیلات استان نیز ظاهرا قرار است به علت بازنشستگی از سمت خود خداحافظی کند و جای خود را به یک نیروی با تجربه از بدنه شیلات بدهد.
از سوی دیگر برخی شهرداران استان نیز به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به زودی استفعای خود را تقدیم شورای شهر خود می کنند که این رویه با استعفا محمد حویزاوی و آماده شدن برای حضور در رقابت های انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز آغاز شد و به زودی به سید خلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز و محمودرضا شیرازی شهردار آبادان نیز خواهد رسید تا این شهرها شهردارانی با چهره جدید به خود ببینند.
منبع: آرانیوز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس چرا در این اسامی نامی از مدیر درمان تامین اجتماعی دکتر گناهی نمی برسید?او چند سال است که مدیر است'وقت تغییر رسیده است