نماینده بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان: در صورت برطرف شدن اشکالات طرح استانی شدن انتخابات، نظر من مثبت است

آمنه محتشمی – خورنا – حبیب آقاجری گفت: در صورت برطرف شدن اشکالات طرح استانی شدن انتخابات، نظر من  به این طرح مثبت است.

نماینده مردم شهرستان های ماهشهر،امیدیه،هندیجان در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار خورنا ضمن اشاره به محاسن و معایب این طرح اظهار داشت: در صورت بررسی دوباره طرح استانی شدن انتخابات در کمیسیون و بر طرف شدن معایب آن، با وجود حسن بزرگ آن در رابطه با افزایش قدرت تصمیم گیری نمایندگان در مباحث کلان با این طرح موافقم و طرح خوبی می تواند باشد.

حبیب آقاجری در ابتدای گفتگو بیان کرد:در ابتدای مطرح شدن این طرح بنده نیز جزو ۱۹۰نفر امضاکنندگان این طرح بودم ولیکن پس از بررسی در کمیسیون و مشخص شدن محاسن و معایب آن مخالفت خود را در رابطه با تسریع در اعلان طرح در صحن مجلس اعلام نمودم و اعتقاد بنده بر این است که باید صبورانه تر و ریزبینانه تر عمل نمود.

وی ادامه داد:همچنین در روز تصویب جزئیات طرح بنده مرخصی بوده ام اما اکنون نظر من بر این است که در صورت بررسی دوباره و رفع اشکالات آن همان طور که تا به حال برخی از نواقص آن برطرف شده،نظر من مثبت است.

آقاجری در پایان گفتگو ضمن اشاره به حسن بزرگ این طرح که همان افزایش قدرت تصمیم گیری نمایندگان در مباحث کلان است،خاطر نشان کرد:در صورت رفع نواقص  و درنظر گرفتن راه حل هایی مناسب برای آن ها از جمله رفع مشکل کمبود فرصت و فضای کافی جهت معرفی نماینده و آشنایی مردم با او و اهدافش جهت داشتن انتخاب و تصمیم گیری مناسب،نظر من مساعد است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس سلام.از انتخابات مجلس اندیمشک هم مطلب بنویسید
  • علی اشکالات چیه میترسین در نیاین؟؟؟