جاده غیر استاندارد هفتکل، نفت سفید به شوشتر دوباره حادثه آفرید + تصاویر

خورنا – ساعت یک بامداد سی ام اردیبهشت ماه در محور هفتکل، نفت سفید به شوشتر یک دستگاه کامیون که از دزفول عازم اصفهان بود در کیلومتر ۳۰ جاده هفتکل به نفت سفید بر اثر غیر استاندارد بودن جاده و همچنین عدم هوشیاری راننده دچار واژگونی شد که متاسفانه در این حادثه  راننده کامیون جان خود را از دست داد.

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، ساعت یک بامداد سی ام اردیبهشت ماه در محور هفتکل، نفت سفید به شوشتر یک دستگاه کامیون (دوباره) که از دزفول عازم اصفهان بود در کیلومتر ۳۰ جاده هفتکل به نفت سفید بر اثر غیر استاندارد بودن جاده و همچنین عدم هوشیاری راننده دچار واژگونی شد که متاسفانه در این حادثه  راننده کامیون جان خود را از دست داد.

 

 

بر اساس گفته شاهدان عینی، کامیون حادثه دیده، محصول چغندر قند را از دزفول به سمت کارخانه قند اصفهان حمل می کرد که متاسفانه به دلیل پیچ تند جاده و عدم هوشیاری و کنترل به موقع راننده، کامیون واژگون می شود.

 

 

روزانه هزاران کامیون و تریلر محصولات مختلف کشاورزی را از شهرهای ذزفول گتوند، شوش، شوشتر و اندیمشک به مقصد استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس حمل می کنند که محور هفتکل نفت سفید به شوشتر به عنوان محور عبوری و متصل کننده شمال غرب خوزستان به شمال شرق استان در بین عمل می کنند.

 

 

متاسفانه پیچ های تند و عرض کم جاده باعث بروز چنین حادثه های دلخراشی می شود، به طوری که در چند روز گذشته دو مورد واژگونی  دیگر در این محور رخ داده است، که جا دارد مدیریت شهرستان هفتکل چاره ای برای این محور پرتردد و حادثه خیز تدبیر و اتخاذ کند.

 

 

گزارش و عکس از: محمد قنبری

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *