جنبش پیامکی مردم هفتکل، خواستار تکمیل جاده خروجی/ شهروندان همکاری کنند

خورنا – بیش از ۸۰ نفر از مردم هفتکل در پیامهایی متفاوت به دکتر اسماعیل جلیلی،  خواستار تکمیل جاده خروجی این شهرستان شدند.

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، طبق هماهنگی و اطلاع رسانی از پیش در فضاهای اجتماعی از جمله گروه واتساپ ندای هفتکل، صبح امروز پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، بیش از ۸۰ نفر از مردم هفتکل در پیامهایی متفاوت به دکتر اسماعیل جلیلی، نماینده مردم شهرستانهای هفتکل، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی خواستار تکمیل جاده خروجی این شهرستان شدند.

 

عکس - خبرگزاری ندای هفتکل

 

در حالی که نزدیک به چهار سال از وعدههای وزارت نفت در خصوص احداث شاه راه بین استانی و گاهاً ترانزیتی میگذرد و کمتر از یک سال از نمایندگی اسماعیل جلیلی در مجلس شورای اسلامی باقی نمانده اما هنوز این پروژه به اتمام نرسیده است.

 

 

امام جمعه محترم و امام جمعه موقت شهرستان هفتکل نیز در اکثر خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه به این موضوع اشاره و به مسئولین گوشزد می کند.

 

 

در همین خصوص برخی از شهروندان شهرستان هفتکل با ارسال پیامک هایی به سامانه پیامکی مرکز صدا و سیمای خوزستان، خواستار گفتگو یا تماس مستقیم این مرکز با مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خوزستان شدند.

 

 

همچنین با همفکری و پیشنهادات مسئولین ارشد شهرستان بخصوص مهندس بیرانوند فرماندار هفتکل در گروه واتس اپ ندای هفتکل با نخبگان و پیشکسوتان این شهرستان بحث های فراوانی انجام شد.

 

 

طی چند روز گذشته مهندس محسن بیرانوند فرماندار هفتکل در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل اعلام کرد:  مدیر کل راه و شهرسازی استان را جهت برگزاری نشست و جلسه ای در این خصوص به شهرستان هفتکل دعوت کرده ایم که ان شاء الله قرار است به زودی این جلسه برگزار شود.

 

 

شایان ذکر است: با همفکری برخی از نخبگان و پیشکسوتان اعضای گروه واتس اپ ندای هفتکل، قرار بر این شد که طوماری اعتراض آمیز از سوی مردم مظلوم هفتکل جهت تکمیل جاده خروجی این شهرستان آماده و به دکتر عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان تحویل گردد.

 

 

این طومار فردا جمعه توسط مردم شهرستان هفتکل امضا و تکمیل می شود و تا روز دوشنبه ۴ خردادماه در دفتر چاپ و تبلیغات پارس گرافیک (مهران صفایی) جهت امضاء بیشتر از شهروندان مستقر خواهد بود.

 

 

همچنین طی چند روز آینده کارگروهی مردمی جهت پیگیری اقدامات انجام شده از سوی مسئولین، با مدیریت مهران صفایی تشکیل می شود.

 

همچنین از دلسوزان و دوستداران هفتکل انتظار میرود جهت تکمیل جاده خروجی شهرستان هفتکل به دکتر اسماعیل جلیلی و سامانه پیام کوتاه مرکز صدا و سیمای خوزستان (۳۰۰۰۰۶۰۰) پیامک ارسال نمایند.

 

 

 

 

گزارش از: علی عوض نژاد