با هدف عملیاتی کردن شعار سال؛

اجرای طرح «شمیم خدمت» در اندیمشک آغاز شد

خورنا – حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در گفت‌وگو با خبرنگار حورنا در اندیمشک اظهار داشت: رفع مشکلات اجتماعی و توسعه عمومی با توجه مناسب مسئولین به نیازهای شهروندان و افزایش خدمات عمومی و اجرایی ممکن است.

وی گفت: نماز جمعه یک میراث مهم و ثروت موثر در تقویت بستر اسلامی جامعه با توجه به نیازهای فردی و عمومی است چرا که توسعه فرهنگ نماز جمعه زمینه ساز اعتلای فرهنگی و اجتماعی در بخش های مختلف خدماتی و عمومی است و از فضا و بستر نماز جمعه می توان سبک اسلامی و اجتماعی زندگی را در جامعه نهادینه کرد.
امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: با اجرای این طرح هر هفته چهار مسئول شهری اندیمشک در بخش های مختلف اجرایی و خدماتی و فرهنگی با حضور در مصلای شهرستان پاسخگوی شهروندان به منظور توسعه خدمات شهری خواهند بود.
 وی افزود: گفتمان هم دلی و هم زبانی عمومی و دولتی سبب تقویت اعتماد متقابل بین ملت و  دولت مطابق اهداف تعیین شده مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ۱۳۹۴ به نام وحدت و هم زبانی دولت و مردم می شود.
خدامی بیان کرد: طرح شمیم خدمت به عنوان راهکارهای عملیاتی کردن شعار سال و پذیرش جایگاه ملت و توانایی‌های عظیم مردم از سوی دولت و مسئولان، زمینه ساز وحدت و مشارکت مردم و مسئولین در توسعه خدمات شهری و رفع نیازمندی های اجتماعی در اسرع وقت و در فضایی مساعد خواهد شد.
وی گفت: استفاده از ظرفیت عظیم مردمی و همبستگی عمومی، مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان را رونق می دهد و مشکلات با استفاده از این ظرفیت و توجه به شاخص های همدلی و هم زبانی در فضایی شایسته حل و رفع می شود.
امام جمعه اندیمشک بیان کرد: همدلی و هم زبانی یکی از شاخص های مهم جامعه در تقویت و تبیین سبک فرهنگ اسلامی است که رهبری عظیم الشان با نگاه مدبرانه اجتماعی بر اجرای آن به عنوان یک اصل و محور عمومی تاکید داشته اند و تحقق شایسته اهداف راهکارهای شعار سال و پاسخ به این نیاز مهم اجتماعی، تنها با تعامل دوجانبه مردم و مسئولین با شناخت ظرفیت ها و تکالیف متقابل طرفین ممکن است.