رئیس مخابرات استان خوزستان:

مشکلات دیتای شمال استان خوزستان رفع می شود

خورنا – به گزارش  خورنا ز اندیمشک، دیدار مشترک فرماندار اندیمشک و مدیر عامل مخابرات استان خوزستان شامگاه گذشته به منظور رفع مشکلات دیتای  اندیمشک برگزار شد.

کریم آرمات، در این جلسه اظهار داشت: مشکلات دیتای شهرهای  شمالی استان خوزستان شناسایی شده اند و با برسی کارشناسان مشکلات مربوط به دیتای شرکت مخابرات در این شهرها به زودی رفع می شود.
 وی گفت: به منظور توسعه خدمات ارتباطی و کسب رضایت مندی مردمی تا اواخر خرداد ماه امسال خدمات نسل نو اینترنت همراه اول (۳g)  به شهروندان اندیمشک ارایه می شود و مردم شهرستان از خدمات این سرویس بهره مند خواهند شد.
رئیس مخابرات استان خوزستان افزود: طراحی های ارایه خدمات نوین ارتباطی و تبادل اطلاعات به مردم اندیمشک فراهم شده است و با تکمیل زیر ساخت های مورد نیاز این طرح، این خدمات در دسترس مردم شهرستان قرار خواهد گرفت‌.
آرمات افزود: شرکت مخابرات خوزستان با هدف توسعه خدمات ارتباطی خود امسال چندین طرح ارتباطی در زمینه های مختلف مخابراتی را در دسترس مردم شهرهای مختلف استان قرار خواهد داد.
وی افزود: پیگیری های صورت گرفته مشکلات مربوط به ارایه خدمات مخابراتی در جنبه های مختلف خدماتی شامل تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط قدم به قدم رفع می شود‌.
فرمانداری اندیمشک نیز در این جلسه عنوان کرد: عدم امکان استفاده از خدمات شرکت مخابرات خوزستان در بخش های مختلف ارتباطی و اختلالات گسترده در تبادل اطلاعات ناراضیتی گسترده مردم اندیمشک را در بخش های مختلف شهری و روستایی به دنبال داشته است.
 حمیدرضا گودرزی بیان کرد: شرکت مخابرات استان لازم است علاوه بر شناسایی علل این اختلالات موجبات رفع و بهبود خدمات ارتباطی خود را در بخش های مختلف تبادل اطلاعات و خدمات تماس به شهروندان فراهم کند.
به گزارش خورنا، از اواخر فروردین ماه امسال شبکه مخابرات شهرهای مختلف شمال خوزستان با اختلالات گسترده مواجه شده است و تبادل اطلاعات و تماس در این مناطق با قطع ارتباط متعدد و کاهش سرعت و کیفیت در برخی ساعات شبانه روز، به کندی صورت می گیرد و ناراضیتی مردم این شهرها را به دنبال داشته است.