مدیر اداره تعاون روستایی اندیمشک در گفت و گو با خورنا :

۱۵۰۰ تن گندم از کشاورزان اندیمشک خریداری می‌شود

خورنا – یدالله قلی کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: با هدف کسب رضایت‌مندی کشاورزان و حمایت از تولید گندم در اندیمشک، مراکز خرید طرح تضمینی گندم در شهرستان به ۵ پایگاه افزایش یافته است

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال مراکز خرید محصولات زراعی اندیمشک از ۲ مرکز به پنج مرکز افزایش یافته تا کشاورزان با سهولت و اطمینان خاطر مبادرت به فروش محصول تولید شده خود بپردازند.

مدیر عاون روستایی اندیمشک عنوان کرد: برای نخستین بار دور دست‌ترین مناطق و توابع شهری اندیمشک در حسینیه، سرخکان، مازو، علی آباد و بنوار ناظر امکان فروش محصولات خود در مجاورت اراضی خود را دارند.

وی افزود: امسال ۱۵۰۰ تن گندم بذری به عنوان تعهد اتحادیه تعاون روستایی اندیمشک تعیین شده که در بخش‌های شهری و روستایی از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدیر  تعاونی روستایی اندیمشک بیان کرد: با پیش بینی‌های صورت گرفته خرید ۵۰ هزار تن گندم تعهد امسال تعاون روستایی اندیمشک است که ۲۰ هزار تن آن در تعهد تعاون روستایی و ۳۰ هزار تن توسط بخش خصوصی در توابع شهری اندیمشک خریداری می‌شود.

وی گفت: کشاورزان بدون توجه به منابع خرید غیر رسمی صرفا از طریق مراکز تعیین شده و با نرخ مصوب مبادرت به فروش محصول خود کنند چرا که بانک کشاورزی ملزم به پرداخت وجوه گندم خریداری شده با ارائه چک لیست ظرف مدت ۲۴ ساعت شده است.