در جلسه شورای اداری مطرح شد:

آیت الله کعبی: رهبر انقلاب برای پیشرفت خوزستان همیشه چک سفید امضا کرده اند/ همه بدون استثنا می گویند چرا وضعیت خوزستان این است؟

خورناآیت الله کعبی در جلسه شورای اداری استان خوزستان گفت: رهبر انقلاب برای پیشرفت خوزستان همیشه چک سفید امضا کرده اند.

به گزارش خورنا به نقل از رهیاب، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری اظهار داشت: توسعه همه جانبه استان خوزستان یک غیرت و همت ملی می خواهد مدیران استان یک ویژگی هایی دارند که می توانند امکانات را برای توسعه استان، بسیج کنند.

وی ادامه داد:انتظار داریم این نابسامانی ها و بن بست ها شکسته شود و قطار رشد و شکوفایی در خوزستان راه بیفتد باید امید واقعی در سطح جامعه ایجاد شود نه امید کاذب.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:دعواهای جناحی و قومی در استان،فرصت سوزی است و کسانی که از این منظر به مسائل نگاه می کنند روز قیامت باید پاسخگو باشند.
وی افزود:اگر شعار دولت که تدبیروامید است حقیقتا محقق شود هم دل امام زمان شاد می شود هم لبخند رضایت بر لبان رهبر انقلاب خواهد نشست.
آیت الله کعبی خواستار راه اندازی واحدهای صنعتی تعطیل شده و  به صددرصد رسیدن ظرفیت تولید در واحدهای نیمه تعطیل شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:وقتی علما و مسئولان ما را در تهران و قم می بینند همه بدون استثنا می گویند چرا وضعیت خوزستان این است؟ مگر شما چه کم دارید؟
وی اضافه کرد:رهبر انقلاب برای پیشرفت خوزستان همیشه چک سفید امضا کرده اند یک نمونه آن همین طرح ۵۵۰ هزار هکتاری است که ایشان دستور داد تا بودجه این طرح پرداخت شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کاظمی خدا خیرش بدهد. آیت الله کعبی مثل همیشه واقعیت عقب ماندگی خوزستان را شفاف و بی پروا به مسولین محترم گفت.