وضعیت مخابرات در اندیکا نگران کننده است

خورنا امام جمعه شهرستان اندیکا ضمن انتقاد از وضعیت مخابرات این شهرستان،خواستار توجه مدیرکل مخابرات به این شهرستان شد.

به گزارش خورنا،حجت الاسلام والمسلمین موسوی در گفتگو با پایگاه خبری اندیکانیوز ضمن انتقاد از وضعیت مخابرات در این شهرستان اظهار داشت:متاسفانه وضعیت مخابرات در شهرستان بسیار نگران کننده شده است و ما طی ماههای گذشته شاهد مرگ شهروندان اندیکایی بعلت دیر رسیدن به مراکز درمانی بعلت نبود آنتن تلفن همراه برای اطلاع رسانی به نیروهای امدادی بودیم.

وی در ادامه افزود:در بسیاری از روستاهای شهرستان،امکان برقراری یک ارتباط ساده تلفنی وجود ندارد و این موضوع امروز به یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان تبدیل شده است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد و افزود:طی چند ماه گذشته،بارها دانشجویان با مراجعه به بنده از نبود اینترنت و خدمات اینترنتی در شهرستان گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند که ما هم از مسئولین شهری خواستار پیگیری این مشکل و رفع این معضل شدیم.

امام جمعه اندیکا اظهار داشت:آنچه که از شواهد امر پیداست این است که تا نگاه مدیرکل به شهرستان اندیکا عوض نشود این مشکل نیز مرتفع نخواهد شد.مدیرکل باید بپذیرد که امروز اندیکا به یک شهرستان تبدیل شده است و جمع کثیری از جوانان آن در دانشگاههای مختلف به تحصیل میپردازند و نیاز به ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی به روز دارند.

حجت الاسلام موسوی در پایان اظهار داشت:از مسئولین شهری نیز تقاضا دارم با جدیت،این موضوع را دنبال کنند و برای مطالبات مردم این شهرستان بخصوص جوانان،پاسخ قانع کننده ای پیدا کنند.